FrikStyle

petak, 25.01.2008.

Gotova predavanja...kobase se suše...

Da da ljudi...gotova predavanja.Lijep osjećaj...mislim za neke....nekima sada muke najveć počinju.KOlokviji, ispiti, hvatanje potpisa...neki zbog tih glupih autograma moraju ostati duže u zagrebu, a ne žive tako blizu Zagrebu.Ne govorim za sebe...koji je meni problem ustopati auto il otić na vlak, koji me odveze za nekih sat vremena do zga....Ne ne...govorim o svojim frendovima i frendicama sa faksa koji moraju zbog takvih pizdarija i glupog protokola ostajati duže u Zagrebu...a dali cijeli semestar....Hmhmhmh...nije fer...
Ja danas došo doma i baš sam sretan što neam više predavanja...najviše me ubijalo to rano dizanje jer se svako jutro osjećam ko neki posrani penzioner kojemu treba stručna fizička pomoć da se digne iz kreveta i ode do vca.Ah...nisam jedini...znam da svaki put kad mi cimer kaže da ga dignem oko 8 (tad se ja inače i dižem), on se samo nasmije i u polusnu kaže fala...ali da će još malo odspavat.Normalna stvar...pametan čovjek....Baš sam skužio da sam se ulijenio u zadnje vrijeme.Ne da mi se niš...i samo je čudo što se uspijem natjerati da obavljam svoje studentske obaveze....a valjda me majka dobru napravila. :P Nekak mi je svega pun kurac...zagreba...faksa...učenja...Neam para...neam posla (koji naravno ne mogu imati zbog faksa), lijena sam bitanga, prvocrtan sam i tak.E da...sad kad se tak malo iz sprdnje vrijeđam....samo da pozdravim onog specijalca koji mi je ostavljo prekrasne komentare za blagdane i za sve ostalo.Aj zamislite koji je to majstor da on meni ide jebat sve po spisku i uz sve to mi čestita Božić...heheheheh....joj, stvarno nemreš vjerovat na kolke ćeš seljačine naletit u svom životu.Mislim i nakon svih tih silnih ubojitih komentara, koji su sadržavali psovke koje nitko normalan ne bi izgovaro nekoj drugoj osobi...lik se nema ni muda potpisati.Mislim sad će on opet nabacit neki 'veri veri, o my God funi' komentar, al neka...on je mene htio malo isprovocirati...nije uspio i ja sad sam pišem svoje mišljenje, ne samo o njemu nego o svim takvim sličnim osobama...a svi znate da ih ima svugdje.

Nego...da ostavimo loša iskustva sa strane...Ja dugo nisam piso neki post, uglavno jer nisam imo niš pametno za pisat, pa kolokviji, pa druge obaveze i jednostavno na kraju dana si tak umoran da se jedva uguraš ispod popluna.I da...lijenost. :P Ma neka...treba se kad kad ulijenit...udebljat...i jednostavno hedonistički živjeti par dana...tek tolko da se čovjek odmori.
I ko bi reko da je semestar već gotov...mislim što se tiče predavanja.Ali vrijeme je tako brzo prošlo da nisi stigno ni prdnut do kraja i već su krenuli ispitni rokovi...Neki koji imaju sreće poput mene će se svega riješit preko kolokvija...dok neki imaju i po 6-7 ispita.Strašno strašno....vrijeme tako brzo prolazi da se ja već vidim sa sijedom kosom...hrpom unuka i kako dane provodim gledajući španjolske...meksičke...hrvatske...norveške...ukrajinske...ma sve moguće sapunice koje postoje.Al neka...treba vrijeme kvalitetno potrošiti...ići van...zabavljati se...piti...plesati...i baš uživati u životu.Treba sve iskusiti...a ne samo učiti i baviti se faksom.Ja to tek sad lagano počinjem kužiti...i toga mi je najviše žao.Upravo te činjenice što sam propustio neke stvari i neke događaje u svom životu jer sam se bojao i jer sam razmišljo da ću loše proći u školi ako jedan dan ne učim.I zato treba samo hedonizam prakticirati. :) Sve će doći u svoje vrijeme.I faks i ljubav i zrelost i sve one ozbiljne pizdarije o kojima nam starci vječito govore...Sve u svoje vrijeme...

Ljudi ja ne mogu više da pišem...umoran sam...ne ne...LIJEN. :P Ja ode spat.Pozdravljam sve...a pogotovo moju djevojku...Pusa ljubavi :))
Poz svima i jedva čekam da si proširim vokabular za još prostih riječi koje će mi onaj specijalac napisati. :P
Čao

25.01.2008. u 01:21 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga