FrikStyle

četvrtak, 08.11.2007.

Evo mene opet...Stvarno nisam dugo pisao i nekak mi je bio ritual da pišem prije svakog subotnjeg izlaska,ali muza inspiracija me je napustila u posljednje vrijeme....A i stvarno nisam imo vremena jer me faks totalno izmori.
Dani mi prolaze ko sekunde a tjedni ko minute,ne znam zašto je to tako ali valjda kada čovjek stari, dođe do nekog sklopa u glavi koji nekak ubrza vrijeme...i izgubiš se u svemu.Stvarno je dobra ona poslovica da sve što je lijepo brzo završi...to je nažalost istina.Tako i meni moji tjedni u zagrebu brzo prođu,a tek kad dođe vikend i kad vidim svoju ljubav...mhm...to je najgore,jedva čekam da dođe vikend i tek što sam došo,moram odma natrag u zgrebački rudnik...Fuj.
Nikad se nisam pomirio sa činjenicom da se moram opet vraćati u taj prokleti grad.Živio sam tamo cijelu osnovnu i stvarno mi se zgadio.Ne toliko sam grad,nego ljudi koji tu obitavaju i način na koji se ponašaju.U osnovnoj si ti bio glavna faca što si više markirao i što si više cigara popušio u jednoj minuti...ma daj molim te...debilizam svjetski.Ko da su se spustili iz brda gdje je glavna zanimacija brđanima da bacaju klade jedni na druge i da si čiste nokte nasred seoskog trga...Čisti i totalni debilizam.I onda su mene ti 'frajeri' zajebavali što sam štreber i što sam kao,oslobodi Bože,malo pametniji od njih.Mene te provokacije nisu nikad dirale,jer ja sada ubijam na faksu i napravit ću nešto od sebe,a ti 'frajeri' se sada motaju po popravnim domovima (još uvijek hahahahaha), i nemaju pametnijeg posla nego da obilaze lokalne birceve i da fektaju ljude za pljugu,jer su ih se roditelji odrekli davnih dana.Totalni debilizam.To ću ponavljati dok god sam živ jer takve stvari i osobe se ne zaboravljaju...

Ipak,na mom faksu me jedna grupa purgera jaako ugodno iznenadila...samo teraju zajebanciju i boli ih kurac.Ja sam se s njima jako dobro našao.Ali onaj postotak seljobera je još uvijek veći u našem glavnom gradu.Ma ne znam ni sam....meni je mala sredina savršena..ma jebe mi se ak svi sve znaju,al to je pola draži.Uvijek će biti baba tračara,lokalnih pijanaca,za koje saznaš kasnije da su propali intelektualci i normalno seljobera.Nažalost,na njih će čovjek uvijek nabasati...ali najjednostavniji način da ih odjebeš je srednji prst i puši kurac brate...i to je to.

Ma sve je to oke.Treba se čovjek upoznati sa svakakvim ljudima i svakome pružiti priliku,ali ne znam kako je kod vas,ali ako mene sjebeš,sjebo si me za sva vremena...možemo mi biti dobri,ali nemoj od mene tražit neke usluge...to je moje razmišljanje.Čovjek treba držati do sebe i ne trpiti sranja ni od koga...osim od staraca jer su oni 'uvijek' u pravu.Hehehe....neki dan sam razmišljao kolko meni starci seru-al stvarno imaju pravo,al nema veze...i mi ćemo svi bit takvi,samo oni koji danas rade više sranja,će više braniti svojoj djeci upravo one stvari koje su oni radili u svom djetinjstvu.Mislim meni je to presmiiješno i licemjerno i blesavo,al nažalost,to je tako.
Jebate ...ja uvijek kad pišem zaglibim u neke teme i što je najgore mijenjam teme prečesto...al neznam ni sam.Puno toga mi se nakupi u glavi i lakše mi je to napisati nego sad da zamaram ljude oko sebe sa nekim svojim trivijalnim razmišljanjima...pa koga zanima,može pročitati na mom blogu.hahahahaha...tih osoba ima malo,al neka...glavno da je meni dobro.
I draga djeco to je današnja pouka dana...uvijek si napravite da je vama dobro,ostale ko jebe. :)
Pozdrav svima koji ulete ovdje i molim vas,nemojte mi slat neke pusice...osim ak ste muškog spola. :)
Čao

08.11.2007. u 15:18 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga