< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2008 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga-nista pametno hehe

na ovom blogu mozete nac sve sta meni padne na pamet napisat .....
najvise cu pisat o mojim filozofijama i a trenutno sam malo ukomirana zbog nekih ljubavnih problema pa ce zalutat i koja srcedrapajuca pisma...


Free Counters
Free Counters

od 23:18
22.11.06

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 

nEvEr oPeN mY SeLf tHiS wAy LiFe iS OurS We LIve It OuR wAy....aNd nOtHiNg ElSe MaTTeRs

 
 
 

21.11.2006., utorak

aaaaaaa...LJUBOMORNA SAM!!!!

ljubomorna sam.......
nezelim to.......
zelim ga zauvik izbrisat iz svog zivota....
zelim ga gledat kako je sretan s drugima....
al nemogu...
osjecam svaki njegov pogled upocen njoj...
osjecam svaki dodir upucen njoj....
osjecam njega....
volim ga...
a ne zelim.....
zasto sve mora bit ovakvo??
zasto se nemogu pomirit da smo prikinili...
da vise nema nas...
da sad postoji samo on...
samo ja...
i zasto se uvik osjecam ko da me vara??
zasto??
i zasto me uvik gleda dok dira nju...
zasto me muci??
zasto se nemakne iz mog zivota??
zasto me nepusti iz ovog kaveza??
zasto me voli...
zasto mi je to reka
zasto je s njom??
previse je tih zasto...
a to me ubija....
jer ga volim...
jer znam da i on voli mene.....
a nezelim to znat...
nezelim bit s njim...
ovo je previse komplicirano..
umara me...
a zelim se odmaorit...
oslobodit iz kaveza...
i odletit..
daleko..
tamo di vise nema njega...
di on nikad nece doc...
al znam da cu i tu cut za njega...
da ce i on dalje bit tu...
i da cu ga i dalje volit.....
al tjesi me jedna recenica....
ONO STA NAS NE UBIJE
OJACA NAS!!!!
ja cu vjerovat u to!!!!!!!!


u 20:36||komentari (76)||na papir||#|| ^