listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2008 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga-nista pametno hehe

na ovom blogu mozete nac sve sta meni padne na pamet napisat .....
najvise cu pisat o mojim filozofijama i a trenutno sam malo ukomirana zbog nekih ljubavnih problema pa ce zalutat i koja srcedrapajuca pisma...


Free Counters
Free Counters

od 23:18
22.11.06

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 

nEvEr oPeN mY SeLf tHiS wAy LiFe iS OurS We LIve It OuR wAy....aNd nOtHiNg ElSe MaTTeRs

 
 
 

31.10.2006., utorak

bajke

mislim da je stvarno vrime da skinem te ruzicaste naocale s glave i malo bolje pogledam svit..... ali bojim se da bez njih ja necu imat snage za opstanak u stvarnosti jer te trebam....trebam tvoj zagrljaj......tvoje poljupce....dodoire....i sve sta ima veze s tobom..........
zelim skinuti te naocale...progledati...ali bojim se da se necu osjecat sigurno..........
zelim izaci na kisu i skricati do iznemoglosti...zelim da me cuju....dozive....shvate kakva sam.................
kazu da je patnja sastavni dio svakog zivota al necu vjerovati u to...nezelim...........
zelim vjerovati onom naivnom djetetu u meni koje se uvik smije...koje uvik kaze da ce sve biti dobro...i koje je bas zbog toga naivno.......
ali zar je toliko lose vjerovati u bolij svjet??
bojim se......
zelim pobjeci..............
zar toliko boli vjerovati u bajke??
zasto je lose nadati se boljem sutra???zasto je lose vjerovati u to bolje sutra??
zasto nemogu vise mastati???
zasto se moram suociti sa stvarnoscu kad je ona bolna???
ali ja ne zelim da me boli.....sita sam od tog osjecaja........
zelim samo malo srece u zivotu..zelim tebe kraj sebe.........
zar puno trazim???




u 10:54||komentari (42)||na papir||#|| ^