Fridin kutak

petak, 21.11.2008.

nova moda!

gotov je kaputić, Fridice

kaže meni Maslačkica: gotov ti je kaputić Fridice... ma vidi, naheklala sam ti novi, onaj stari je već malen, kad ti tako brzo rasteš, a i ovaj je moderniji, pogledaj samo kakve sam ti gumbiće napravila ;)

ajd' dobro, mislim si, idem probati, možda će me onda ostaviti ne miru da spavam...


nezadovoljna manekenka
joj, joj, što si mi to navukla Maslačkice, znaš da se baš ne volim oblačiti, ma gle, ko' strašilo ću izgledati, još će mi se smijati ona skitnica iz susjedstva...

kaže Maslačkica: ma daj, ne budi tako nezadovoljna manekenka, pa nije valjda tako loše??? hajde, hajde, znam da si se ljutila i kad sam ti onaj stari prvi put obukla... a znaš da ti je hladno kad se ne obučeš, evo i snijeg najavljuju... please, Fridice, ne ljuti se, baš si lijepa...

hmm, i nije tako loše

hmmm, i nije tako loše... zna ova moja Maslačkica heklati... eh, kad me u šetnji vide, zavidit će mi svi kako sam lijepa ;)

što vi mislite, dragi blogeri?

av, av, svima!
- 11:02 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.