Razgovor s Bogom

08.10.2015.

Dobro Bože, zašto ja?
Zar Ti fali zabava,
pa se sa mnom Ti poigravaš?

Zar sam u sapunici.
koju gledaš samo Ti?
uvijek neki novi zapleti....

Dobro znaš da nisam zla,
da sam jako ranjiva,
pa Te samo pitam gdje je kraj?

Bar mi reci - zašto ja?
Nisam valjda jedina
zar bol nikad neće prestati?

Daj me malo pogledaj.
Odmora mi malo daj.
Nemam snage opet ustati.

Daj mi makar neki znak
Da će proći ovaj mrak
Da će sunce opet svanuti.

Eto, tol'ko od mene
Ne znam puno moliti
Al' Ti i onako sve već znaš...

Mog'o bi me spasiti
Negdje lijepo skrasiti
Da u miru život proživim.

Na volju Ti bilo sve,
nema ljutnje kod mene
samo, eto, daj poštedi me.

Moje su boje...

02.10.2015.



... kao i moji osjećaji.
Intenzivne, tople, jake.
Nekome se sviđa, nekoga guši.
Pitam se jesi li to ikada razumio?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>