F R E Y A

petak, 30.09.2005.

Myrtiotissa



Njih dve su rekle:
"Idemo tamo, vozices kola skroz do dole.Pazi dobro,nagib je pozamasan,vozi u prvoj brzini,i ne sklanjaj nogu sa kocnice...O da, i jos jedna stvar - to je nudisticka plaza."

Oh, jel da? Ma zabole me za to...

I tako, stizemo na skriveno mesto.Plaza je manja nego prosle godine,more je potopilo deo plaze - njih dve se vajkaju...
Okolo nas goli ljudi.I moje dve drugarice skidaju sve sa sebe.Meni ne pada na pamet ni da skinem gornji deo kupaceg kostima.Nisam stidljiva, nego smatram to mojim pravom na privatnost.
Naravno, ne mogu a da ne zagledam "muske alatke". Pogled se sam zadrzava na njima. Setih se kada sam kao teenagerka zelela da postanem sexolog,jer sam htela da pomazem ljudima da prevazidju probleme izmedju sebe,koji su ocito bili posledica loseg sexa...Naravno,odustala sam od te ideje posle izvesnog vremena.
Ali,na ovakvoj plazi, moj istrazivacki duh odmah se probudio.Krenula sam iz zabave,a onda shvatila da bi se mogla napraviti ozbiljna teorija u vezi razlike izmedju polova.
Uzmite na primer zene - na njima se sve vidi, ne moraju da se skinu gole.Ako neki muskarac voli velike grudi kod zena,moze samo da baci pogled na poprsje doticne, i da otkrije da li je ona ta.
A muskarci...pokusala sam da utvrdim da li postoji neka logicka veza izmedju velicine tela,velicine kostiju,duzine ruku,nogu, oblika nosa i njihove alatke. Odgovorno mogu da tvrdim da nakon plejade razmotrenih slucajeva, iz neposredne blizine, nikakav zakljucak se ne moze izvesti.Tj. to mu dodje kao lutrija - upoznate momka,izgleda sjajno,a "oruzje" corak...
Isto tako,bilo mi je za nepoverovati da je lik sa najvecim i najdebljim na citavoj plazi bio gej.Njegov decko je bio skroz sitan. Sa njima je bila i jedna zena sa detetom,a ovaj veci gej joj je to dete nosio na grudima u nosiljci napravljenoj od platna.Nisam skapirala u kojem su fazonu njih troje- mozda je ova zena bila sestra od velikog geja,ko ce ga znati...
Interesantna stvar je da su na ovoj plazi ljudi bili druzeljubivi - prilazili su jedni drugima i zapocinjali razgovore...Na ostalim plazama, svi tupo leze u svojim lezaljkama,i nista se ne desava.
Upoznali smo profesora fizike iz obliznje gimnazije,kojem su zbog nedostatka kadra uvalili da predaje i biologiju,pa je covek dolazio na plazu da uci.Meni je bilo jako tesko da pratim njegovu ozbiljnu pricu, dok pred nama stoji potpuno go ...
Videli smo gomilu dogokosih likova raznih doba koji se bave jogom, meditiraju,pozdravljaju sunce i pridrzavaju se za jednu stenu na plazi(nisam uspela da dokucim tu zvrcku sa tom stenom)
Videla sam i zenu koja potpuno gola doji svoju golu bebu...Svima je sve sasvim normalno...
Upoznali smo i Holandjanina, bivseg hipika, koji na Myrtiotissa-u dolazi od 1976. Prica da je na toj plazi bila hipi komuna par meseci preko leta, da su svi bili goli,spavali su u vrecama,sedeli uvece pokraj logorske vatre...maksimalno izdrogirani(ovo poslednje sam ja dodala)...Ponekad je dolazila policija i rasterivala ih je, zato sto su bili goli...Sada se to vise ne dogadja...nikoga nije briga za to...
A na litici iznad je muski manastir koji nosi isto ime kao i plaza...Eto, monasi moraju da prodju kroz svakodnevna iskusenja...
Sve su svemu - ovo jeste bilo interesantno iskustvo, ovo mesto nosi neku drugaciju energiju...
A da li bih isla na slicna mesta?
Mislim da ne,osim u slucaju da neko iz moje ekipe bas ima izrazitu zelju da idemo.
Za ovako nesto treba u dusi biti nudista. Ja svakako to nisam.




- 21:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Shpanska inkvizicija...
    Ako ste u potrazi za blogom na kojem je sve ruzicasto,pticice cvrkucu,svi su srecni,lepi,dobri i mirishljavi,onda ste na pogresnom mestu :)
    Ovde vladaju brutalne, iskrene,i surove misli,ovde pisem ono sto sto vecina nas ponekad pomisli,ali duboko to skrivaju u sebi.Na ovom blogu nema foliraze- vrlo cesto je covek coveku vuk,a opstaju samo oni najjaci.
    A poruka svim mojim citaocima glasi:"Nije sramota pasti.Sramota je ne moci ustati."

Linkovi

Oni su tu negde