F R E Y A

petak, 22.04.2005.

Kishobran



Negde tik posle bombardovanja moje zemljice,otac je sa neke konferencije u Zapadnoj Evropi(Mastriht cini mi se) doneo jedan kishobran koji je dobio kao reklamni materijal.Kishobran je bio karakteristicne plave boje sa zutim zvezdicama poredjanim u krugove.Simbol Evropske unije...
Naravno da se niko od nas tada nije usudjivao da proseta taj kishobran po gradu.Javno pojavljivanje sa njim u to doba bi u najblazoj varijanti prouzrokovalo tonu pogrdnih reci,a u tezoj varijanti(naletanje na radikalno orijentisane gradjane) i lomljenje ekstremiteta...
Godine su prolazile,kishobran je cekao u ormaru,nov novcijat.

Sinoc je pljustalo,a ja sam imala dogovorenu neku kafu u gradu.Otvorila sam orman,ugledala "plavca" i pomislila:"A sto da ne?".
Niko nije obracao paznju na mene,ja sam vec i zaboravila sta nosim u rukama...sve dok nisam stigla do Terazija.
Tamo sam se susrela sa ostrim pogledom jednog coveka.Nije mi bilo jasno u cemu je trik,dok mi nije prosiktao:"Kakav ti je to kishobran..."

- 09:00 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Shpanska inkvizicija...
    Ako ste u potrazi za blogom na kojem je sve ruzicasto,pticice cvrkucu,svi su srecni,lepi,dobri i mirishljavi,onda ste na pogresnom mestu :)
    Ovde vladaju brutalne, iskrene,i surove misli,ovde pisem ono sto sto vecina nas ponekad pomisli,ali duboko to skrivaju u sebi.Na ovom blogu nema foliraze- vrlo cesto je covek coveku vuk,a opstaju samo oni najjaci.
    A poruka svim mojim citaocima glasi:"Nije sramota pasti.Sramota je ne moci ustati."

Linkovi

Oni su tu negde