Fressssssh

utorak, 10.07.2018.

Nigdi bez nakurnjaka

Mene sad to strašno muči, zašto oni ne daju Subi da bude Hrvat, mislin ono šta i da je Srbin, neš ti, imali smo mi i Brazilca u reprezentaciju, pa nije bilo drame. More bit da je to zato šta Brazilci nikad nisu pokazali ozbiljnu namjeru da bi nas pobili, eto di je to dospilo bliži ti je Brazilac nego prvi komšija. Biće su zato svi navijali a Brazil kad su igrali sa Srbijon, misli ko bi normalan navija ta nekoga ko te tija okupirat, navijaš za Hrvatsku i za prijateljski Brazil.

Esdepe je pokaza da ozbiljno misli priuzest vlast u Hrvatskoj, učlanili su cilo cigansko selo u esdepe, baš je super to sa manjinama u Hrvatskoj, prvo su Srbi dolazili glasat za pesto kuna, a cigane moreš dobit i za dvista. Zato ja ne razumin šta oće Željka Markić, ukinit Srbima i Ciganima dodatno pravo glasa, oće li in ona dat po pesto i po dvista kuna.

Viš kako je Bero praktičan, ja cigane zoven kad se opijen a on kad oće pobjedit nedojebanu skojevku na partijskin izborin.

U biti je puno lakše bit Srbin nego Hrvat, evo recimo Novak Đoković kojemu je mater iz Hvatske, a ćaća iz Crne Gore, bez problema more bit Srbin, a naš Suba iako su mu i ćaća i mater iz Hrvatske nemore bit Hrvat dok to Ante Tomić i Furio Radin ne dopuste, tako da smo mi jedina zemlje na svitu u kojoj predstavnici okupatora određuju ko more a ko nemore bit Hrvat.

Baš mi je ža neki simpatizera esdepeja partija in se toliko srozala da moraju plaćat ciganima da se upišu u nju, šta je sljedeće Počet će nudit oralni seks po cesti, valjda, zato ponesite nakurnjake, nemojte da vas žene s velikim zubima i muškarci u peemesu, ganjaju da se upišete u partiju. Čizma glavu čuva, a nakurnjak dostojanstvo :)-*

- 18:20 - Komentari (30) - Isprintaj - #