Fressssssh

nedjelja, 08.07.2018.

Tajna veza

Neobična je ta veza između Božića i hrvatske nogometne reprezentacije, na prvi pogled puta bi se Čovik kakve to veze ima osim šta su većina reprezentativaca vjernici, i slave Božić.


Ipak postoji još jedna poveznica, tu je jedna grupacija šupaka koji su ateisti ali imaju neodoljivu potrebu kako bi lamentirali o Božiću, i grupa šupaka koje ne zanima nogomet ali bi vrlo rado lamentirali o Hrvatskoj reprezentaciji.



Reka bi neko neupućen da su to već dvi grupe šupaka, kad gle čuda, to su uvik jedni te isti šupci, koji su Btw predvidivi ko mjesečnica kod blogerica koje spavaju sa pasin.



Ti šupci imaju dva uleta zimski i litnji.

Zimski je ja sam ateista, ali taj Božić je izgubio svaki smisao i pretvorio se u obični konzumerizam, i nema veze s vjernicima.

Litnji je, mene nogomet ne zanima, ali mi nije jasna ta euforija, oko nekih bogataša koji trče za loptom.

Jel zvuči poznato, jel da, da su šupci predvidivi, ko Nenad Stazić, jel da da bilo ko ko ima nešto u glavi, osim očajnih kućanica ne puši te šupačke ulete.

Jel da da mi znamo šta njima smeta, šta ih pati, i koji su tip šupka.

Zato ćemo im složno reć odjebite, zar ne.

A Nu legende.

- 20:54 - Komentari (23) - Isprintaj - #