Fressssssh

petak, 04.05.2018.

Ko je u stvari Domenico

U svitlu najnoviji događaja, našin dragin gledateljiman donosimo reprizu intervjua sa Domenicon koji oće oženit Bisu



BBN: Gospodine Domenico odakle ste vi u stvari

DOMENICO : eee ja sa ponistre gledan na Šoltu :))))



BBN : Znači iz Splita

DOMENICO : čov'če koja si ti špija... sve znaš :)))


BBN :ng>BBN : To nam je posao g. Domenico

DOMENICO : jemaš prav... tako se osnova prvi dalmatinski špijunski agent... iza škura :))))


BBN : Priča se daste najbolji s El Diablom ovdje na blogu

DOMENICO :dašta ćeš... mi smo složna ekipa :)


BBN : kad bi mogli koga bi izbacili s bloghaera

DOMENICO : heheee može.... izbacit ću @Annabony :)))))


BBN : Što kažete ženi kad je ljuta na vas zbog blogerica

DOMENICO :šefice.... reci koliko koza tribaš .... tvoja želja meni zapovid :)


BBN :Koja vam je omiljena hrana

DOMENICO : jedemo isključivo gljive :))))


BBN :Šta bi rekli blogerici koju ne poznate

DOMENICO : draga moja, zaminila ti mene za kolegu... al nima veze... on lipje piva od mene... aaaa tebi ću ja zapivat na uvo :))))))


BBN : Planirate li uskoro u Zagreb

DOMENICO : ne smin ti ja u ZG ... mene moja ne pušća u živo među Crvenkapice.......... kaže da se ne smin otkrivat.... samo nisan se ja mislia ni skidat skroz ... samo u boxerice :))))


BBN : izgleda da ste jako popularni u zadnje vrijeme

DOMENICO :ja ti sad skupjan po svakom postu barenko 50-60 komentara... naštelia san ti ono svaki klik.. svaki komentar... 100 doluri dobijen... malo dan onomen blog njuzu (samo nemoj nikom kazat) malo Bisi za Priručnicu da oštampa.. i ostat će i za slaju.... o bemu, sladoled tia san reč :)



BBN : Kako vam se čini trenutna situacija na blogu

DOMENICO :mutna aaaa... koga briga :)))))


BBN: Možete li biti konkretniji

DOMENICO : znaš mene, diskrecia pazin ja :)))))


BBN : Priča se da ste se s nekim blogericama blisko družili

DOMENICO : ee je.. baš lipo bilo :)


BBN : g>BBN : Možete li nam o tom nešto više reći

DOMENICO : ja znan da ništa ne znan hehehee :)


BBN : Postoji li mogućnost da se zaljubite u neku blogericu

DOMENICO : a da u koga ću......neću valjda u kumpanja :))))


BBN :ng>BBN :Što bi joj rekli

DOMENICO :samo ti poželi, ako mogu.. ja ću ispunit :)


BBN :A ako bi pristala

DOMENICO :prvo stani u red.... polako.. moran te prvo malo istražit :)


BBN :Da li se možda malo pravite važni

DOMENICO :dašta.... ma cili san ti od brkova i brade važan... ki paun.. jeman najlipše i najzgodnije blogo cure i bogat san čov'k... (ne mislin na dolure)


BBN : Koju najviše volite

DOMENICO :koju ne volin? ma ja sve volin..

zahvaljujemo se Domenicu na exkluzivnom intervjuu

- 16:30 - Komentari (37) - Isprintaj - #