Fressssssh

petak, 09.02.2018.

Ti i jaaaaaa

Još traju prijepori oko dolaska dragog nam gosta iz susjedne i prijateljske Srbije, neki ljudi jednostavno ne mogu prihvatit da nisu svi Srbi antifašisti kao ovi naši u Hrvatskoj, Eno recimo u Srbiji sedamdeset posto birača je podržalo Četnika a dobar dio ih misli kako je on preblag, ostali su glasali za nekog cirkusanta, jer misle da ih samo cirkusant može spasit.
Srpski ministar je reka da će Vučka u Zagrebu dočekat ustaše, šta je glupost pa zadnji deklarirani Ustaša koji je moga dočekat Vučića je bio Stipe Mesić koji falin te biže odavno nije predsjednik, a ja ne virujen ni da će ga Kolinda zvat, tako da je mogućnost da Vučka dočekaju Ustaše nikakva.

Ali da se vratimo mi na blog, ja bi da vi počnete srat po valentinovu, ono kič, izmišljeni praznik, isprazna američka izmišljotina, mislim nema smisla da više lamentirate o maskama, i životu pod maskama, to kad izmišljeni likovi laprdaju o maskama je isto ka kad kurve pričaju o poštenju.

Malo parite ka ekstatična Simona Gotovac koja je pronašla Boga, ono Simonica brala jagode, nešto je ubode i Simona brzo okrene kamen u vrtu i nađe Boga.

Morat ću prominit taktiku, neću više govorit vi ste u kurcu, saću govorit ja san u kurcu ka Dražen, onda ćete vi navalit svi mene tješit, i govorit mi ne ti si super mi smo u kurcu.

Kad bolje promislin kad san se ja ono davno vratija na blog i kad san patija od nesritne ljubavi mene su sve blogerice tješile, a sad se samo svađaju sa mnom, ja mislin da ste vi mene, u stvari tile zaskočit i iskoristit, a sad znate da san Sritno zajubjen pa me više ni jedna ne tješi samo vičete na mene.

Zato se ja bojin za Bajkera vidin ja da su Couguarke izbacile pandže, ono Čovik je mlad seksualno aktivan, šta je moramo priznat ovde rijetkost, čita knjige, razveden, neka kučka mu je ko zna šta uradila, već vidin kako se pojedinin Đezabelama cakle okice.

Inače ta ljubav je super, i bez veze je da ima samo jedan dan ka praznik, tribalo bi da svaki dan bude Valentinovo, evo ja bi moju prijateljicu Sarah be, metijo da upravlja sa proslavama ljubavi ovde na bloghaeru, naravno ona to ne bi morala radit sama, jer ja ne bi da da se moja prijateljica umara bez veze pokušavajuć nešto objasnit nadrkanim očajnim kućanicama u permanentnom peemesu, i histeričnim ženama zarobljenim u tijelu muškarca.

Zato bi Sarah be imala pomoćnice, drugaricu O du koja, bi dizala atmosferu udarajući po gongu, Čuvarica pinkleca bi recitirala stihove, Prozorčić i Divje Srce bi bile obučene u hipike imale bi dugu kosu i vijence od tratinčica na glavi i pivale let as šanšajn, razvedenica bi u uniformi od cheerleadersice radila zvijezde po pozornici, pod strogim ali pravednim nadzorom Annaboni koja bi pazila da mala ne pokaže prikoviše.

Sarah be ne bi ništa radila, samo bi bila tamo, ka neka naša Marianne pod barjakom svoje ljubavi.

Sve to cili taj performans bi doveja do toga da bi ovi šta laprdaju o ljubavi a nemaju pojma o čemu se tu u stvari radi, popadali po podu i grčili se dok bi iz njih izlazili ti zlodusi koji su i opsjednuli, i onda bi na kraju Dinaja i Zdenko otpivali
Ti i jaaaa, kao goluba dvaaaaa

- 11:16 - Komentari (45) - Isprintaj - #