Fressssssh

četvrtak, 01.02.2018.

Virujen u Milku

Iman ja te neke prijateljice koje se furaju na te sai babe i druge babe, neke te guruje, pa onda idu tamo u te Indije i te hramove, i ka njima je to super, šta ja znan kažu da tamo dobiješ proljev, oni viruju u krave, mislin ono, ne znan jel ti guruji viruju u krave i te babe isto ili oni viruju u nešto drugo. Uvik svi pričaju o tim tolerantnim hindu religijama, pa meni nije jasno koji su onda ovi tamo šta činu grupna silovanja, zalivaju ženske Solnon kiselinon, kamenuju ih ako se ne udaju za starog prdonju kojem su je prodali, jel ti viruju u te tolerantne hindu religije, ili su to neki njihovi antifašisti.

Jučer san čita da je neki tolerantni hindus silova bebu od osan miseci, i da je to jedan od osamnajst iljada silovane dice lani u indiji, tako da se meni čini da je tamo taj antifašizam dosta jak.

U Rusiji onoga ko siluje ženu ili dicu, ta žena ili dica imaju pravo ubit, bez da ikome polažu račune.

Meni se zato čini da je ako si žena ili dite bolje bit u Rusiji nego u Indiji. U liberalnim Europama pedofile kemijski kastriraju ali samo ako se oni slažu s time, ja ne bi na to trošijo kemikalije, ja bi to sikiron rješava.

Kod nas pedofili nastupaju u Big Brotheru, mi smo isto liberalni, pa onda
Pedofili dobiju društveno koristan rad, i ne drami se previše oko toga, osim ako je pedofil svećenik i to ne toliko zato šta je pedofil nego zato šta je svećenik.

Imaju pravo i tražit da ih se briše iz registra pedofila koji nij javni za razliku od recimo konzervativne Poljske, u kojoj je registar dostupan javno a pedofili se kastriraju bez da daju suglasnost, doduše ne sikiron nego ipak kemijski.

Ja mislim da je ta puzajuća legalizacija pedofilije, jer kako se inače može shvatit kazneno djelo za koje kazna ne postoji, nego legalnim, poraz civilizacije, koji se mora rješavat sikiron.

Šta se mene tiče silovatelje i pedofile bi moga ubit bez da trepnem, ja mogu razumit da Čovik u afektu ubije drugog čovika, ali nemoš u afektu silovat ženu ili dite, i stvarno je izvan moje moći poimanja da neko silovatelju da godinu dana uvjetno, a pedofilu društveno koristan rad.

Inače ja mislin da je to slijeđenje tih guruja, ili čisto preseravanje ili odlika ljudi značajno smanjene inteligencije, čisto sektašenje, nešto ka oni lanci sriće, kad daš dvi iljade eura da bi moga zajebat pet prijatelja i nagovorit ih da daju svaki po dvi iljade eura, pa onda svi skupa popuše ti dvi iljade eura.

Mislim ono kad ljudi viruju u Odina, Alaha, Isusa, i te druge to mi je nekako prihvatljivo, mislim ni jedan od tih nije više tu pa onda ne mogu ni zajebat ništa, imaju te svoje delegate koji su smrtni ka i mi pa unaprid znamo da su u kurcu.

Ali bit ufuran u te neke guruje, koji znaju te neke tajne, otkrivaju neke spoznaje, pa onda otiđu srat, i stenju jer imaju tvrdu stolicu, ili proljev ako su u Indiji, to je definitivno manjak inteligencije, ono viruješ u čovika koji sere.

- 09:16 - Komentari (40) - Isprintaj - #