Fressssssh

utorak, 30.01.2018.

Avanture zubnog konca


Mi muški kad je ladno imamo na sebi gaće, to nisu mudante, mislin imamo i mudante, ali priko njih imamo i gaće, Bože nikad mi neće bit jasno zašto ovi Hrvati, mudante zovu gaće, a gaće nekako drugačije, jebate jesu nepismeni.

Neke žene s brkovima nosu i duge mudante, mislin ono koja pička moraš bit da bi nosija duge mudante, dobro nije obuka i steznik, i ono šta se nosi priko gaća one štucne.

neke ženske nosu gaće, a nosu i mudante, neke nosu i one tange, u stvari masu njih nosi tange, jebate koliki psiho moraš bit da trpiš neki konac u guzici, cili dan da bi neko možda shvatija da ti nosiš mudante koje na guzici imaju zubni konac, sa kojin ciljon jebate, šta bi ja triba kad shvatin da vi nosite tange, ić na kladijonicu uplatit pet kuna oćete li prnit s desne ili live strane zubnog konca

Neke i kad je ladno nosu minice, pa in se guzica smrzne, doduše nosu i one najlonke, u kojima paru ka loše zapakirani kulenovi, ja kad san bija učit nemački u Nemačkoj, onda san tamo vidija kurve, šta je meni bilo jako zanimljivo, to su bile one uličarke šta si ih moga pokupit, u auto pa
Ih jebat na parkingu ili na ulici, one su bile obučene u nekin bundican, i dopičnjacin, pa san ja mislija nako neiskusan, da kad bi ga njon stavija da bi bilo ka da ga guran u dubinski, ono nisan zna da ženske imaju ugrađeno webasto.

Mislin to sa smrznuton guzicon bi bilo zgodno za one rijetke blogere kojima se još diže a imaju problem sa preuranjenim lansiranjem projektila, oni bi ga svako malo mogli izvadit i prislonit na onu smrznutu guzicu, da se bar jedan put osjećaju ono moćno, a ne da ih te frigidne kuje kojima triba duže od trideset sekundi ponižavaju

Šta san ono tija reć

Od krucijalne važnosti je da mi na blogu zadržimo dostojanstvo, mislim na šta bi ličilo kad se izmišljeni likovi ne bi ponašali dostojanstveno, na šta bi ličilo ako bi svi govorili ono šta mislimo, jeben mu mater imamo majlove ta to, piši brate u emajlu šta oćeš, a na blogu budi odmjeren i suzdržan.

Mi Blogeri smo, to je općepoznato ka akcijski junaci, ne seremo, kad je neko nekad vidijo Supermena, Batmana, ili Bruce Willisa u umri muški na zahodu, nema majci ić srat kad si akcijski junak, pobiješ sve i vratiš se kući a da ćenife vidijo nisi.

Kakva su vaša iskustva, nosite li vi minice kad je ladno, koja vam je omiljena tehnika oživljavanja smrznute guzice, kako se osjećate kad on svrši a vi se ni zagrijale niste.

- 10:24 - Komentari (89) - Isprintaj - #