Fressssssh

srijeda, 24.01.2018.

Novi design

Vidijo san ja svi imaju te neke mudrolije po blogu pa san i ja stavijo izreku od Mate Baturine i moje pokojne babe Luce, razumiš ti mene, nećemo ni mi zaostajat za tin Bjukovskin, Rumijima, i Đokon Balašovićon, tija san metit i nešto od Vuce ali mi nije stalo.

Prije san minja design, bilo je od one Evil Kenivel, ti designova kolko Oćeš, a sad to ne mogu nać, a baš bi volija metit nako neki pičkasti design, ono djevojka koja pruža ruke suncu, malo da sve to nekako okekša, vako sve pari ka zapisnik sa ovršnog postupka.

Od svi debila najveći debili su nounari, prvo su niki dan srali da su propali neki organi jer nije radija aerodrom, onda su se uzjebali zato šta je Mile Fontana dobija zamjenski Mercedes. Drama je zato šta je dobija skupocjeni mercedes kako oni kažu od četristo iljada kuna, to šta onaj koji je na servisu vridi petsto, to nema veze, vidi se da su debili sa politologije izašli, jedino osu ona govna s filozofskog gora.

Eno profesorica s politologije, Mirjana Kasapović, koja je poznata po tome šta je bila članica CKSkh sa Vilijon Matulon, i koja tvrdi da
Su komunistički pokolji opravdani, je zaključila da za rat u devedesetima nisu krivi Srbi nego Slovenci, koji nas po njoj eto sto godina mrze za razliku od Srba koji su nam braća i ono s tenkovima in se samo Zalomilo.

Eno i oni Cvetković šta trenira rukometaše kaže da smo mi i Srbi braća, nemoj brate da budemo braća, Ajde da budemo susjedi i prijatelji mi to možemo stotinama godina smo mogli, a onda su nas krenili bratit, pa od tada gledamo samo di će ko koga priklat.

Evo sa Slovencima nikad nismo bili braća pa ćemo se opet u miru dogovorit, Bože kad se sitin kako mi je Annaboni a i druge blogerice i Blogeri s viškom ženski hormona bili uznemireni, oko te situacije u Sloveniji, samo šta nisu nosili postere sa likom i djelom Danila Latina, a sad više nikoga ne boli kurac šta je sa Slovenijom.

Nije samo ova lažljiva krmača sa politologije problem, ima ih još masu, recimo Josipović kojemu je ustavni sud sve zakone srušio, a on profesor na pravu, ili Besna Pusić koja je ka ministar vanjski poslova radila protiv svoje zemlje, ti se zovu kvislingi i nji se strelja, ili recimo profesor Pupovac koji je šef etnički čiste stranke, ja mislin da ni narodna partija Kurda nije etnički čista ka Pupijeva partija.

Dobro oće li meni neko reć di je ona Evil Kenivel da prominin design a??

- 14:19 - Komentari (51) - Isprintaj - #