Fressssssh

nedjelja, 10.12.2017.

Lijenost

Daklen danas u skladu sa grijehom koji obrađujemo, nećemo vježbat ništa, samo ćemo laprdat, i ogovarat, to nan ionako najbolje ide.

Eno je ona blogerica Kikiriki opet postala Top blogerica, mislin ono šta je prikoviše je prikoviše, u kojon je ona kategoriji zaslužila bit Top bloger, možda kukumavčenje.

Mislin ono ovo mora otić sve skupa kvragu, kad doajeni koji su krvave gaće tu po blogu nosali, i golin grudima branili nasrtaje mrskog neprijatelja, uz borbeni polič, štaje oš sise, ne mogu bit Top Blogeri a svaka druga šuša more.

Dobro je doduše da smo utvrdili da je Mačak od Kojotice u stvari Blognjuz, a da to nisan ja, tako da se napokon suprala ljama sa mog časnog blogerskog imena.

To je isto ka i u onoj pismi Eli Eli ljama ljama ezavtani, od Đona LenonA, ja mislin, more bit i da je nečija drugo, ali meni pari šiptarska a znamo da je on bijo šiptar, šta je sa onon svojon ženon Ipanema japankon prodava muda pod bubrige, i piva od nekin siromaškin dok je Živija u dvorcu, to je ka da gazda Todor napravi pismu o blagajnican.

Ovo na blogu prilazi svaku miru, po cili dan po blogu trču pasi, maške, patki, tuke, vrane, uskoro se očekuje da neko uslika i vlastitu trakavicu, ovi vlasnici beštija su postali gori od pisnika iako se činilo da je to nemoguće, očekuje se da neko od osvišteni guzojeba sklopi životno partnerstvo sa pizdolizcem od neke blogerice.

Zato triba pokrenit inicijativu da se na blog meti znak sa prikriženin beštijama, mislin koga zanima da je nečiji pas iša srat.
Od tih mjera zabrane bit će izuzeti samo oni koji su već stekli status Top blogera, ka šta su Zlajo i Mačak od Kojotice, svi vi šta ste vidili da se neko potkiva, pa ste i vi digli noge, pa krenili gonat pase po cesti morete odjebat odma.

Ne znan kako ću podnit sad kad ne buden blog šetemane, baš san se navika na to da su reflektori upereni u mene, kako ću se sad vratit u anonimnost, i postat opet skroman i samozatajan bloger.

Ako me sad neko vrime ne bude ili buden tepresivan svatite to kao postporođajnu tepresiju, dobro znan ja da mi nije prvi put, ali meni je svaki put ka da mi je prvi put, nisan ja ka neke blogerice šta dok se jebu, jedu jabuke i čitaju ljubavni roman.

Nagradno pitanje za danas je koji ste vi tip.

Jeste li glasni u seksu ili ne bi pustili glasa da vas muču, Pretvorite li se u zvijer koja govori prostote ili glumite švoru, računa se samo seks sa ljudima, tako da ne šetate ljubimce po komentarin.

- 09:06 - Komentari (42) - Isprintaj - #