Fressssssh

petak, 17.11.2017.

Prijelomna vijest

Danas imamo intervju sa novon blogerskon zvizdon na našen blogerskon nebu, prijateljicon od jedinstvene i neponovljive Annaboni, blogericon Lavinijon, koju dušmani i krizanteme gonaju sa svojih blogova


BBN Jeste li se na ovaj korak odlučili radi blogera domenica i njegovog intervjua

Lavinija nije ovo zbog Domenica, nego za svih

BBN Čini nam se da u blogerskom svijetu zadnjih dana nešto ne štima


Lavinija i ja mislim da nešto ne štima........jebiga : @euro je obznanio da sam stara i da nisam Dijana&Zdenko do kolina.......
e, kad ja malo narastem biti ću TOP nad topovima

BBN Je li moguće da postoje i blogeri koji vas ne vole


Lavinija Ma neka njih ....lipo je jucer Suki napisala u jednom komentaru, da se niki sprdaju sa mnom...ali to je uvik tako : lipa, pametna i obdarena. nemos parirati svima.....

BBN Ne pričate previše o svom mužu


Lavinija Da se razumojemo :svaki cigo svoga konja fali....a ja svoga drzim daleko od bloga da mi ga ko ne urekne ne daj Boze. Sta bi on bez mene koja lipo kuvam dobro izgledam a - nisam Dijana&Zdenko do kolenceta

BBN Kako bi sebe opisali, kako vi u stvari izgledate


Lavinija haa..... @potoče, potoče..........ja sam ti ka kruška ....ali, lipo te je viditi, to znaš odavna

BBN Imate osebujan odnos s jednim pjesnikom na blogu, imate li mu nešto za poručiti

Lavinija Podučio si me s ovim trljanjem.....ajd neka, kad bi se i pamet nečija tako sredila, vrijedilo bi primjeniti.
Živ mi bio!

BBN Kakav je on kao muškarac

Lavinija razočarana sam

BBN Što mislite o kolegi frešu

Lavinija stvarno............prostitutak lutak.............haha

BBN U zadnje vrijeme ste moglo bi se reći u sukobu i s blogericom Sukiyaki, želite li njoj nešto poručiti

Lavinija Ti si @Sukiyaki s jajima :

baciš udicu i loviš budale.....................e, mene nećeš ovaj put.....Neka se popravi moja mozzila pa kad se vrne Anaboni jebat ćeš mačku mater i bez dolora naknade

BBN Imate nekih problema s kompjuterom

Lavinija dobrooo, inače bih rado popodne da nije ovolike bure odnila ga serviseru na Blatine......Možda i hoću ako se probijem do raskršća od Poljičke

BBN Zašto vas Freš zove Lavrentija

Lavinija Frešencijo......ja nisam Lavrentija.............opismeni se na blogu zato blog i služi....

PS: idem na sastanak a crno nebo, škura bura, vrime suicidno

BBN Mnogi blogeri se deklariraju kao ateisti jer tvrde da nisu vidjeli Boga

Lavinija Ja jesam: bio je točno na mjestu di se prodaju karte za medjugradsku vožnju u Sukoišanskoj
a ja sam živjela na Manušu kraj crkve Isusovaca......eto da znaš iz mog kurikuluma

PS:u tvom "zaledju" nije bilo potribe valjda

BBNKakvo je vrijeme kod vas dolje

Lavinija južina je i kiša samo što nije

BBNŠto imate za reći o svom temperamentu

Lavinija Hvala svima
Odgovor @frescajgu ; samo sam silovita , nisam nasilna

BBN Što mislite o uredništvu bloghaera i blognjuzu

Lavinija koji su to pizduni koji mene kažnjavaju radi tebe.?
muči, glavno da tvoja purgerica zna da sam ja dobra i vridna ženica i da sam coach trener ka i šimleša samo nisam bila kod Ace trojke nego kod trbojevićke.......Jope dobro, samo me ti nisi "ubra" u to doba..

Osvetit ću se ja @njuzu, donn't worry

BBN Bojite li se da bi vas zbog vaših stavova mogli kazniti

Lavinija Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moš' si mislit

BBN Što je za vas najbolje na blogu

Lavinija moja kasnosinoćnja aktivnost................

BBN U kontaktu ste s Annaboni, ima li ona što za poručiti uredniku

Lavinija nabije te AnaBoni tutta forza

BBN Šta ste pitali muža prve bračne noći

Lavinija Jesi svršija?
Jel ti dosta 53 ukupno, od toga 27 tvojih?

BBN Pretpostavljam da ste razgovarali o broju uzvanika

Lavinija ja odoh .............vidimo se kasnije
BBN:
hvala vam Lavrentija, ovaj Lavinija

- 15:01 - Komentari (39) - Isprintaj - #