Fressssssh

srijeda, 15.11.2017.

ko je zapalio žito

napokon smo dobili odgovor i na to pitanje, Euro, Domenico i El dijablo

i ja bi tija bit top bloger, ali samo i jedino ako mogu bit top bloger i ostat na fresh listi, i pod uvjetom da to niko drugi ne može

zanimljivo je to s tim listama, recimo i mene su oni koji slabije prate događanja, i oni manje inteligentni optuživali da sam zavidan, onima sa cool liste

oni bolje upućeni znaju da ja imam i blog na cool listi i da sam se sam prebacio nazad na fresh listu, dijelom zato jer me nervira bug i nestajanje s liste, a dijelom i kao jedan od specijalnih efekata u predstavi koju ovdje svakodnevno izvodim

o onima koji svako malo tvrde da sam ja administrator, na blogu i njihovom urnebesnom stanju uma i nivou inteligencije nećemo ni govoriti

ono o čemu ćemo govoriti smo mi blogeri

mi blogeri smo pizde, što smo dokazali u zadnja dva dana, barem većina nas

evo ga opet, reći će neko od lebdećih blogera

zašto pizde

eto zato što smo šutke prihvatili da su trojica prvooptuženih zapalila žito

naime u nepreglednom moru problematičnih tipova, kao što sam i sam, napadati trojicu prvooptuženih, koji se nikada, barem koliko je meni poznato nisu nikome zamjerili, niti bilo kome nešto nažao učinili, i koji bi mogli služiti kao primjer ovoj organizaciji udruženog rada, je besprizorno i degutantno

još besprizornije i degutantnije je podcjenjivat i minorizirat njihov doprinos ovom zajedničkom nam cirkusu

na kraju da se vratimo na to zašto smo mi blogeri, odnosno većina nas pizde, iz jednostavnog razloga što uglavnom ni jednom riječju, osim nemuštih laprdanja u nebiseštelmešat stilu, nismo uzeli u zaštitu naše kolege protiv koji se vodi montirani politički proces

gotovo niko od nas nije rekao tužiteljima idite bre pa se lečite

jo jednom smo kolege blogeri da ne bi zaprljali ručice, okrenuli glavu na drugu stranu

jer ne bi se šteli mešati

i tako sve dok jednog dana zlo ne zakuca i na naša vrata :)))

- 10:34 - Komentari (65) - Isprintaj - #