Fressssssh

nedjelja, 29.10.2017.

Stopdvorinkroejša

Prošlo je 25 godina otkad smo oslobodili Dubrovnik i ostatak juga Hrvatske, našim portalima to i nije neki događaj, oni i inače nevoljko pišu o hrvatskim uspjesima, više vole pisat o hrvatskim neuspjesima, što nije ni čudo, oni su ionako regionalno orjentirani, i u većini njih u upravama sjede komšije ili njihovi eksponenti.

Ali eto nije se zgorega ovih dana kad se komšije svako malo nešto prijete, a patrijarh njihove crkve kaže da je sve gdje žive Srbi, naravno Srbija, dok im djeca u srednjim školama uče kako su svi, i Dalmatinci, i Slavonci, i Ličani u stvari Srbi, podsjetiti tih dana.

Ja sam tih dana prije dvadeset pet godina, nakon više od godine dana okupacije ušao u svoj stan, opljačkan, porazbijan, srećom ne i zapaljen, kao što su bile zapaljene kuće unaokolo.

Na podu je bila nevjerojatna količina stakla koje je pucalo pod mojim vojničkim čizmama, sve unaokolo je bilo pusto tišina je bila zaglušujuća, tako da sam čuo vlastite misli i svaki krckaj stakla.

Već sam pisao o tome ali nije zgorega ponoviti, netko tko je bio u mom stanu si je dao truda pa je iz foto albuma vadio sliku po sliku i kidao ih, pa je po podu pomiješana sa staklom bila i hrpa pokidanih slika moje djece.

Nakon rata smo ipak uspili skupit nešto slika od rodbine i prijatelja, pa djeca imaju poneku uspomenu iz djetinjstva, u spavaćoj sobi je bila razbijena kolijevka mog mlađeg sina.

Eto tako čisto kao podsjećanje.

Svima nama, pogotovo vama bijednicima koji se pitate što će nam vojska, i zašto kupujemo avione, s posebnim naglaskom na vas koji me prozivate da mrzim Srbe, jebem ja svima vama mater.

Ne mrzim ja nikoga, samo ja vjerujem da bi komšije ako bi im se pružila prigoda, pokušale ponovo, i da bi vi koji glumite prosvijetljene građane, a u stvari ste navijali da oni pobijede, ponovo navijali za njih.

Razumin ja to, jebiga krv nije voda.

A svi vi koji pušite te priče i serete o miru među ljudima, i bla, bla, bla, ako zagusti opet ćete pivat stopdvorinkroejša, i čekat da slični meni nešto učine.

Ne dragi moji ja ne mrzim nikoga, ja vaš dom i vašu domovinu ne bi ni krivo pogledao, a kamoli ......

- 20:32 - Komentari (48) - Isprintaj - #