Fressssssh

ponedjeljak, 14.08.2017.

Kako se kalio čelik

Taman je izgledalo kako je svemir posložio neke stvari.
Bruno Šimleša se spremao na slijedeći korak suočavanja s guzicama i sisama, Božo Vrećo je ubijao tugu pjevajuć Safete Sajo Sarajlijo, Sandra Perković je bacila disk preko sedamdeset metara, sve je imalo nekakav pravilan sinusoidni ritam začinjen monotonim cvrčanjem cvrčaka.

Svekoliko pučanstvo se uspavalo, činilo se da će nastupit period nužan za okrepu duše i tijela, kad najedanput ka u trećerazrednom hororu, na scenu uskoči Mela, sa šugomanon zamotanin oko glave ka da ima migrenu, i vikne jebate meni je dosadno, ja bi radla revoluciju.

Odma se sitila Franje, zvanog pizda, kukavice lažova kurbara i antifašiste, najgoreg od najgori, on je simbolizira sve ono protiv čega se triba borit, ubrala je zeru raštike i uzela dva mesna nareska šta su ostala u špajzi još od zadnje revolucije, i krenila skupljat vojsku.

Odlučila je da s onin jebivjetrin Domenicon, Kupuson i Freshon neće imat posla, jerbo su oni muški ka i Franjo pa in se ne more virovat, pa je otišla
do V jerbo je ona bila zadužena za šurikene i drugo oružje, a prije toga je sedan puta glasala za patka.

Susret je bija srdačan, di si V jebate, rekla je Mela, šta radiš.
V je pogledala nako ispo oka, jerbo je baš slikavala grupni seks od škakavaca, evo kuvan neki biljni čaj, i radin tortu u obliku piramida u Visokom, a zašto ti imaš šugaman oko glave.

Ja bi radila revoluciju, puna kapa mi je onog Franje i Freša i svi nji.

Hm rekla je V, Freša hm, hm, računaj na me, ajmo skupljat vojsku, di ti je Zvonka.

Ošla je na more, ona je gora od Freša i od Franje skupa, bit će da je našla nekog dilbera, zagondžiju pa je mene odjebala, nju nećemo zvat.

Dobro a koga ćemo onda, s kin si ti dobra, pitala je V.

Sa sviman, Ajmo zvat Shadow, ona nan more napisat borbenu pismu, ka Juru i Bobana ili ka po šumama i gorama, a šta misliš.

More samo njon neću dat šurikene, jerbo ona do po revolucije neće zapantit koji su naši koji njihovi, ajde sidi tu, evo ti pero i piši listu plagijatora, pa ćemo jon dat to i gumeni čekić, koga ćemo još zvat.

Mogli bi zvat i Lastavicu, ona odma mailom more dignit svojih jedanajst na revoluciju, i zna sve o srpskin junacin, tako da more bit od koristi, a ima i onu jednu šta se začas pritvori u nji šest sedam, pa ta more zbunjivat neprijatelja

More ali ona ti se neće uključivat u revoluciju dok ne vidi ko će pobijedit, a ako nju zoveš onda ne moreš zvat Staru tetu, a ona ja najjača s nožiman na cilom blogu, pa ti vidi.

Ajme jadna ti san rekla je Mela, još neću uspit skupit revolucijonare, jebate na ovi blog nemore niko s nikin, a koga ćemo napast, ja bi da napadnemo Fresha dok ne nađemo Franju.

Jesi li ti manita, rekla je V di ćeš njega napadat, moramo prvo ojačat, i moramo okrenit Purgericu protiv njega, imaš li ti šta za mito i korupciju.

Iman mesni narezak, rekla je mela i raštiku.

E to će bit dobro, ja mislin da Purgerica to voli, Ajmo zvat Kojoticu, ona je uvik za dobru revoluciju, jesi smislila koga ćemo napast.

Ajmo napast Annaboni, ona ne smi ist ono nešto, ni kumpire, kad je dvaput prokinemo, onesvistit će se, osim toga ona je prijateljica sa onin manitalon šta umišlja da je pisnik, i antifašistin.

Eto te Mela, zvučiš ka oni Freš, antifašisti nan tribaju bit saveznici, jesi sama rekla da činimo revoluciju protiv FFDiK.

Šta ti je to, ti FRFDKŠ, ajme V najebat ćemo ako su nan antifašisti saveznici, oni su laprdala nisu oni za revoluciju, a jel bi mi mogli potpisat primirje makar s Frešon, pa da i on bude s nama u revoluciji, on zna kako se to čini.

Neće nam virovat, znaš ga kakav je, odma će tit bit glavni.

A bolje i to nego da nan propadne revolucija, iđen ga ja nagovarat, a ti napadni Annaboni bit će mu drago, i nemoj, zaboravit zavezat šugaman oko glave sebi i Patku, ja ću usput javit i Lion Queen da je revolucija.

Javi ja šnjon neću imat posla, nego Mela nemoj zaboravit dat Purgerici mesni narezak i raštiku, triba nan saveznik u njegovin redoviman, nju ćemo zvat Hari Mata Hari.

Dobro je V sve san zapamtila iđen sad.

Za revoluciju.

Spremni.

- 08:37 - Komentari (47) - Isprintaj - #