Fressssssh

nedjelja, 13.08.2017.

Šiber

Sinoć su po 35 put mladi iz Solina krenuli na hodočašće u Sinj, to me sitilo kad je bilo prvo hodočašće 82, bilo nas je valjda trista četristo, od toga je bilo jedno sto skojevaca, koji su išli vidit kojom ćemo se kontrarevolucionarnon djelatnosti bavit.
Crka san te godine, nije bilo iskustva, pa san uz Klis teglija ruksak pun piva, koji je bija težak ka olovo, srića pa se brzo praznija, posli se uglavnom nosila pomišana Stock cola, bila je veća koncentracija alkohola i manja težina.
Sićan se ka sad tišine u parku kad smo došli u Sinj nakon tries i nešto kilometara gaženja.
Posli nas je bilo svake godine sve više i više, da sad krenen tribala bi za menon ić hitna i dupla nosila s ledon.
Sad ispalin oni sedandesetosan sekundi dok klima u autu na proradi.

Je lipo bit mlad.

Ko zna kako smo mi prije uopće živili, pogotovo dok nan auta nisu imala klimu, mogli bi mi svojin unucima, ka šta stariji Blogeri i blogerice svojima pričaju kako su išli bosi po snigu pješke u školu, pričat kako smo mi imali auta bez klime.

Ono na plus četrdeset pričaš unucin, i još ugasiš klimu da vidu kako je to, pa kad se počnu gušit opet upališ klimu, tako da shvatu koliko in je život lagan s klimon.

Kad san ja bija dite, ima san afinitet za imat klimu, pa san otvara prozor na autu, a onda bi mater uvik pizdila, da će me propuvat, i vikala da zatvorin ponistru, more bit da smo zato onda bili mršavi jerbo smo uvik kad bi se vozili bili u isto vrime i u sauni.

Onda san naresta pa san ima svog fiću kojem je pada prozor, pa bi me liti propuvalo, a zimi san ga šprajca kacavidon ali bi isto pa pa bi se smrza ka pizda, fićo je nazad ima neko čudno grijanje ispo sica, koje je pičilo ka ludo pa bi ti guzica uskuvala, pogotovo kad bi se upalilo liti, jer ona neka ručica nije baš fercerala, nego se palilo kad ono oće.

Posli san se obogatija pa san ima auto sa šiberon, koji bi redovito zaboravija zatvorit pa su u auto ulazile mačke, i padala kiša, pa bi sidala bila mokra, tako da je bilo bolje onima koji su bili siromašni pa nisu imali šiber, bar su imali suvu guzicu.

Od svi auta za seks je bija najgori Mini, zadnje sidalo je bilo tisno, a na pridnjem bi ostali masni tašeli od guzice na šajbi.

Jeste li se vi seksali u autu, kojem i s kim.

- 18:39 - Komentari (20) - Isprintaj - #