Fressssssh

nedjelja, 30.07.2017.

Despacito


nisan tija ić na more za vikend, šta mi triba platit cestarinu i onda se vozit u koloni s nekin česiman, mađarin, poljacin, slovacin, baš mi triba da popižđujen, jeben in mater, i sve ostalo šta ide kad liti vikendon ideš na more

jučer su napisali da je negdi bila kolona dvaesčetri kilometra, ili je to bilo prikjučer, nije to brate za mene, to je za sarah be, njon bi to bilo taman, ona i tako priko osandeset ne vozi, ja ću sutra po malo i to staron ceston, neće mene zajebavat ti istočni bloket

zvali su danas iz mista, da di san, oli san maka kad me još nema

doli je sve po starom, osim šta je stari Jere, oni šta mu je ćer mesarica, šta oće ubit Matu poštarovog, ubija Despacita.

neki furešt je po cili dan pušta tog Despacita, pa je Jere uzeja sačmaricu i ispalija dvi patrone, usrid noći, i vika jeba ti Despacito mater
onda je nastupila tišina, a ujutro su vidili da Despacito nije bija jedina žrtva




da shvatite koliko je u stvari teško bit Dalmatinac pogotovo liti evo van i razgovor između malog Dene i jednog iz Privlake



nego jeste vidili vi kako je mene na pravdi boga napala ona kombinovana V, sa svon svojon menežerijon, sva srića da se našlo dobri blogera da me obranu, inače ko zna šta bi bilo

svitu moj svašta mi je izgovorila, a evo vi ste mi svidoci da san barenko prema njon uvik bija dobar ka kruv

inače, ništa se prikoviše ne događa, naši su prvaci svita u vaterpolu, Milorad i the chetniks, featuring The Burdush, su opet nastupali, ali nije in niko doša pa nisu bili zadovoljni, svugdi su gužve, u Split dolazi nečija princeza, i tako

izdurat ćemo još danas a sutra pomalo vidit šta ima u Anite u Obrovcu, pa se onda nekad javimo sa friškim novitadama iz mista

- 13:55 - Komentari (41) - Isprintaj - #