Fressssssh

petak, 28.07.2017.

kakvi ste vi ljudi

šest glasova, šest glasova ste mi dali, koji šest dva puta san glasa sam za sebe znači četri glasa

kako vas nije stid, glasate za Patka,neka van onda on sad piše postove, da se imate sučin zabavljat, bit će van super sada

kakvi ste bolje ni ne zaslužujete, nego da vas čovik ostavi na milost i nemilost annaboni i njenim udvaračima, društvu mrtvih pjesnika, i ćevapolozima

šta se mene tiče morete i umrit od dosade

eto van patak pa za njega glasajte, saću pobrisat blog i iden lovit rake, jebe mi se za blog i za vas sve skupa

samo mi nemojte reć da je sve to skupa zajebancija, da niste mislili ozbiljno, i šta ja znan

jel ja vas zajebajen, a ?

ja uvik moran bit ozbiljan, ka na tuti, a vi se morete zajebavat

dabogda van se svi antifašisti vratili na blog, i miralem isto

dok se vi tu budete patili s društvon mrtvi pjesnika, ja ću se zajebavat na moru

jedini od svi vas se ka čovik pokaza kupus zato mu posvećujen pismu

- 11:52 - Komentari (39) - Isprintaj - #