Fressssssh

subota, 17.06.2017.

Kako kažu

Komšije su dobile prajmministericu, gajnc novu ispod čekića.
Aleksa veliki je, ko kod nas Vakula reko ima da bidne.

Kuriozitet je što je prajmministerica kažu lezba i kažu porijeklom Hrvatica.

E sad mene zanima jel prajmministerica koja je kažu lezba, proglašava srbe i Srbiju fašistima i fašističkom tvorevinom kao što to za Hrvate i Hrvatsku tvrde naši pederi i lezbe, govori li ta njihova prajmministerica koja je kažu lezba, s neskrivenom mržnjom i gađenjem prema srpskim vjernicima.

Isto tako me zanima lova li ta prajmministerica koja je kažu porijeklom Hrvatica, četnike po Srbiji, nabija li na nos svakodnevno srpske zločine nad Hrvatima, nariče li ta prajmministerica nad sudbinom Vukovara, i spominje li logore u kojima su Srbi držali Hrvate. Obzirom da hrvatski političari porijeklom Srbi stalno prebrojavaju srpske žrtve i da ko pokemone lovaju Ustaše, zanima me kako je u komšiluku.

Svašta se još događa u komšiluku, eno je neki sud Ševerini oduzeja malog Aleksu i da ga na korišćenje ćaletu Milanu, to je kojekakve žene u rvackoj uznemirilo za popizdit, ka da će Milan u najmanju ruku s malin Acom gledat onaj najuspješniji film di mu je mater nastupala, nisu doduše uznemirene samo majke rvatice, nego i Ševerinin usvojeni muž koji brani čast svoje žene na Twitteru ili tako nečemu.

Kod nas je pomalo dosadno, evo cilu šetemanu nema izbora, Beru su sakrili, i pokušavaju ga izličit od tog fetiša sa kupuson, ne našin kupuson, nego biljkon kupuson, umisto da ga pustu, da se možemo kurčit kako naš opozicijski prvak jebe glavati kupus, pa bi se Srbi sa svojon lezbon mogli sakrit u mišju rupu, šta bi strašno razočaralo blogericu Annaboni, jer ona je najsritnija kad smo mi od nekoga gori u nečemu, a pogotovo kad smo gori od Srba

Eno je kolega Dražen uša u neku raspravu s antifašistima, on je tio ostat neutralan, zagovarat neki mir među ljudima, šta ti ja znam, ne uzevši u obzir da ima ugrađenu sudbinsku tvorničku grešku.
Naime Dražen ne mrzi Hrvate i Hrvatsku, što ga automatski diskvalificira da na bilo koji način bude prihvatljiv antifašistima, pa samim time i bilo kakva njegova mirovna inicijativa.

Samim time se potvrdila moja teza da antifašisti ovakve kao što sam ja ne podnose, a one koji im se dodvoravaju preziru jer su eto rođeni s greškom ma koliko se trudili ne može im se vjerovat, isto ko i onoj kako kažu lezbi i kako kažu porijeklom Hrvatici s početka priče.

- 10:30 - Komentari (37) - Isprintaj - #