Fressssssh

četvrtak, 18.05.2017.

dok svira radio

Kao što smo se mogli osvjedočit već ko zna koliko puta zakurac su oni stari grci filozofirali, oni rimljani još i više, oni seneka je moga skupa sa lao tseom, pilat drva, da nisu i jedan i drugi bili linčine, o ovin frojdovin i šopenhauerovin da i ne pričamo, sve mudrosti su zapisane u pjesmama

pa tako aca lukas o ženama kaže


Ako su tvoja usta otrov sipala
sto mi je ljubav s tobom tako prijala
o noci moje crne noci besane
zar njene usne zivog da me sahrane


adil maksutović pak o ljubavi progovara slijedeće

Sreca ipak brzo prodje
prestao sam da je volim
ljubav nesta k'o sto dodje
moram i nju da prebolim


žensko gledište o ljubavi možemo pronaći kod bahrije hadžialić

Sa lastama dodje ljubav
sa lastama ode sreca
svaka lasta koja dodje
na prosle me dane sjeca

Voljesmo se cijelog leta
svaki dan je srecan bio
kad su laste na jug posle
ti si mene ostavio


o ljubavi prema prirodi i voljenom gradu progovara bajro planjanin baka

To me zove moj voljeni grad
pod platane u raskosni hlad
dok im jugov mocne grane njise
moje srce za njima uzdise


o ljubavi prema pticama i životu progovaraju i beatlesi

Kos koji peva u gluho doba noći
Uzmi ove umorne oči i nauči gledati
Čitav život
Si čekao na ovaj momenat da si slobodan


beatlesi nešto kažu i o ženama

Pokušao sam da joj ugodim, ali je ona htjela za samo jedno veče,
Pokušao sam da joj ugodim, ali je ona tada htjela za samo jedno veče.

Ona je bila dnevni…izletnik, Nedjeljni vozač!
Trebalo mi je tako dugo vremena da saznam, i saznao sam.



o ljudima i lažima progovara madonna

Čovjek je u stanju ispričati tisuću laži
Dobro sam naučila tu lekciju
Nadam se da ću doživjeti da ispričam
Tu tajnu koju sam saznala, a do tada
To će me izjedati


eto dragi moji ne zamarajte se tim grcima rimljanima i ostalima, za sve mudrosti koje vam u životu trebaju tu ja radio banovina, ili neki drugi.........

- 12:53 - Komentari (48) - Isprintaj - #