Fressssssh

srijeda, 10.05.2017.

Nečuveno


Sinoć pod okriljem mraka dogodio se nemili događaj.

Blogerica Demetra je ničim izazvana, imala mizoandrijski ispad, te je skupinu časnih blogera koji se srčano i dosljedno bore protiv pedofilije nazvala muškim prdonjama.

No nije sve završilo na tome, blogerice Kojotica i Afro dita, su njen ispad nagradile gomilom smajlića, čemu se pridružila i blogerica Blogi, koja se da bi sve skupa poprimilo bizarnu dimenziju predstavlja kao muškarac.

Jutros je sve kulminiralo traumom koju su doživjeli Blogeri Tigi i Kupus, koji nisu mogli vidjevši navedeno, doći nikome pa ni sebi, te su slomljeni i prestravljeni tom količinom netrpeljivosti, potražili zaštitu svih progresivnih snaga na bloghaeru.

Naime mi muškarci nismo ni na koji način krivi što smo se rodili kao takvi.

Mi jednako kao i svi drugi, iako smo drugačiji, smo jednako vrijedni, i mi zaslužujemo poštovanje, mi nismo drugotni.

Zbog svega toga organiziramo skup podrške muškarcima i hrabrim borcima protiv pedofilije, pod nazivom I vi prdite zar ne.

I mi imamo svoja prava.

Ne znači ne.

Za svijet bez predrasuda.

I muškarac je osoba.

Bože čuvaj Hrvatsku.

- 09:36 - Komentari (96) - Isprintaj - #