Fressssssh

utorak, 09.05.2017.

o ženan i oskaru

danas ćemo malo o ženama

kandidatkinja broj jedan, žena predsjednika države, 24 godine mlađa od njega, bivši model i kreatorica nakita

od strane medija proglašena jadnom glupom sponzorušom



kandidatkinja broj dva, žena predsjednika države, 24 godine starija od njega, bivša profesorica tog istog predsjednika s kojim je stupila u vezu kad mu je bilo 16 godina a njenom sinu 18

od strane medija dočekana kao vrlo mladolika, intrigantna, ikona stila



toliko o ženama

saćemo malo o blogu

šta god nas manje ima meni parimo sve luđi i luđi, šta vi mislite o tome :)))

jel tako da ima egzotičnih likova, jebate pitanje dana je kad će se pojavit neko ko će tvrdit da je tajna svemira zapisana u nesvakidašnjem dizajnu fiata multipla, u kojem svira žuta kazeta dine merlina

da onaj blognjuz nije pizda, metija bi anketu ko je najluđi na blogu

jebate koja je tu nesmiljena konkurencija

tribalo bi se organizirat ka za oskare, u najmanje dvaes kategorija

bilo bi to super, mi bi sami mogli bit i prezenteri

ono ka, izađe annaboni na pozornicu, u vešti boje smaragda, da jon paše ka kontrast na boju kose, i senzualnim glasom kaže

u kategoriji lovca na ustaše oskar ide .......

ili shadow sa mašon, izađe na pozornicu i kaže, u kategoriji originalna, ne plagirana, pisma o ludilu, oskar ide ......

ili recimo kojotica sa mačkon razdraganim tonom, u kategoriji, riječka pička fičring peder s černomoreca, oskar ide......

i onda mačak zapiša dobitnika

neda mi se sad više pisat, morete i vi smislit neke kategorije

ne mogu ja baš sve sam

- 14:09 - Komentari (83) - Isprintaj - #