Fressssssh

utorak, 18.04.2017.

žaklina u potrazi za spoznajon

žaklina je nekad bila uvjerena da su je donili izvanzemaljci, kad je bila manja imala je veliku glavu pa su je dica u vrtiću zejebavala da pari ka ET, i to ne oni šta su pivali tek je dvanest sati nego oni glavati vanzemaljac s velikin očiman

žaklina je imala velike oči, ali to nikoga nije bilo briga, postala je zanimljiva tek kad su jon narasle velike sise, a njezina baba joka, ona šta je cilom selu ubijala kokoši jeo je govorila, žaklina nebudi berlava, ako ti ih neko meči, nemoj da ti ih mukte meči

žaklina je mislila da su muškarci dobri, i nije baš slušala babu joku, pa bi in dala da jon meču sise, nekad mukte, a nekad bi i platili piće, sve do jednog dana kad je sa rodicon ljiljon ošla na neki moderni festival na kojm nije bilo normalnog svita nego sve neki čupavci, u majicama na kojima je bija neki bradati čovik ispod kojega je pisalo che, pa je žaklina zaključila da je on sigurno četnik, tu je prvi put čula jelenu radan i to jon je skroz prominilo sliku o muškarcin

žaklina je te noći došla do spoznaje da mora pazit na sebe, i da mora popričat ozbiljno s materon, koja jon je stalno govorila ružo moja, čula je te večeri šta se događa s ružama i odlučila se na radikalan zaokret u životu

Zagrli dusu moju
da jutro suncem svane
i prospi njeznost svoju
ko more zvijezda na me
zagrli dusu moju
jer ruže venu same


žaklina je te noći shvatila i da od tih u majicama sa četnikon nema ništa, jedan je blenija u nju, u stvari u njene sise, i ona mu je rekla, aj plati pivu, a on nije zna kud bi sa sobon, sve je bilo ka u pismi jelene radan, i žaklina je odlučila da više neće imat posla sa tin muškin šta imaju dužu kosu od nje

Priznao je da se boji
i da nema vise kud
prekrila sam lice rukama
sjecam se noci, sama sam se vratila
sad gledam drugim ocima
ja mogu sama, ja to znam
jer nisam nikog imala


žaklina se sitila šta jon je mater govorila, čuvaj se ćerce oni šta ti lipo pričaju, ti uvik nešto kukaju, eno vidi matu blaženkinoga, vako pari zeru retardiran, a kupija je mercedesa, i to od čega, prazni septičke jame, bolje ti je ćerce da mercedesa zaradi na govnin, nego biciklu na krempitan, taman dok je to mislila čula je jelenu radan kako piva

Zašto svi ti ljudi, nesposobni, ludi
za svoju nemoć uvijek krive drugoga
slušat sve te priče, ja ne mogu više
radim samo sto mi srce govori


žaklina je taman mislila kako je puno o životu tu večer naučila, a onda je čula jelenu kako piva

Svi moji dani, u nizu poredani
kao grenadiri bez odličja
svi moji dani sto kroce ko mudraci
samo su pajaci na putu do dna


žaklina je u tom trenutku shvatila, da kurca tebe ne razumi i da mora još puno učit da dođe do spoznaje

- 21:00 - Komentari (27) - Isprintaj - #