Fressssssh

nedjelja, 26.03.2017.

ljudski je griješiti

obzirom da na teveu, nema baš uvik criminal midsa, i siesaja njujork, i las vegas, jer miami s onin horacijon ne gledan, često pogledam i treći program hateveja

tako između ostalog pogledam i peti dan, emisiju di o aktualnim temama razgovara petero intelektualaca, kakvih takvih ali ipak intelektualaca

emisija je nekad prije bila koncipirana na način da su bila trojica ili četvorica ljevičara na jednog raspudića, danas je malo drugačije više uravnoteženo, s manje žuči, i manje iritantno, pogotovo kad iz nekog razloga nema rade borić, koja je tipična nadrkana mrziteljica slova h, koja se prilično nevješto pokušava maskirat u liberalnu feministkinju

ono što sam u stvari htio reći je da sam kroz tu emisiju upoznao, onoliko koliko je to moguće lik i djelo borisa jokića, pa eto moram reći da sam se u nekim svojim ranijim zapisima možda ogriješio o čovjeka

ne da mi se sad roštat po arhivi, da vidim šta sam blebnuo, ali znam da sam vezao osobu uz pojavu, a pojava je bila manipulacija svekolikim pučanstvom od strane lijevo orjentirane politike, koja je kurikularnu reformu koristila u dnevno političke svrhe, iako je ni sami, da su ostali na vlasti nisu imali namjeru provesti

dakle o kurikularnoj reformi i dalje imam isto mišljenje, da se mora provesti, da je se može provesti samo u fazama, da treba bit lišena svjetonazorskih pitanja, i bla bla bla, vrlo važno što ja o tome mislim, trebalo bi je prepustit stručnjacima

e tu se sad vraćamo na borisa jokića, upoznajuć njegov lik i djelo kroz navedenu emisiju, ja eto mogu reći da mi boris jokić ulijeva povjerenje, da ne sumnjam u njegove dobre namjere, i da bi u svakom slučaju trebao biti dio ekipe koja će kreirati i provodit kurikulum, koji u svakom slučaju zahtjeva po mom mišljenju, koje i nije baš relevantno, ozbiljan redizajn, multidisciplinarni pristup, i ostavljanje svjetonazorskih pitanja po strani dok se oko istih ne donese odluka uz prethodno obavljenu široku javnu raspravu, ovako ti ideološki prijepori mogu zauvijek ostat razlog za opravdanje grijeha nečinjenja, na koncu uvijek imamo mogućnost referenduma, jer valjda bi o svjetonazoru ukoliko mu je uopće mjesto u školama trebala odlučiti većina građana

ionako su svjetonazorska pitanja samo dimna zavjesa, koja služi samo tome da bi i dalje mogli imati lažnu povijest

negdi u sloveniji, pogrebno poduzeće nudi, elektroničke displeje kao nadgrobne spomenike, koji kako kažu daju puno više informacija o pokojniku, a ne samo šture informacije kao ovi sadašnji, kameni, mramorni, drveni....

to bi bila odlična opcija za blogere, trebalo bi samo ideju doradit, tako da se negdje kraj grobnice instalira i tastatura, kako bi ožalošćena rodbina, generacije koje dolaze, i slučajni prolaznici mogli ostavljat komentare

- 12:10 - Komentari (64) - Isprintaj - #