Fressssssh

četvrtak, 09.02.2017.

maskenbal




Bepo: Vidi onu tamo, maskirala se u Isusa

Zorzi: jeben te manitog, vidiš da je žensko kako more bit Isus

Bepo: šta oćeš, al ne vidiš da nosa križ o dva metra priko ramena, i kuka kako jon je teško

Zorzi: muči, da čujemo šta govori, šta je rekla

Bepo: šta ja znan, nešto pizdi da ona more činit psiološke profile, i da nema dijagnozu

Zorzi: a je manita, a nu onoga, maskira se u glavicu kupusa, a star čovik, ni ovi nije normalan

Bepo: muči, srića da se nije maskira u kiseli kupus, usmrdija bi cili vatrogasni dom

Zorzi: gospe moja di smo dospili, vidi onoga sa šćapon, ušta se on maskira

Bepo: a jebate biće u hokejaša, nu eno neki gona vespu, zgazit će koga

Zorzi: oni je još gori, eno ga pali ženskin cigare sa dolorin

Bepo: biži, zgazit ćete

Zorzi: ko će me zgazit

Bepo: ona luda, nu je, ima dvi torte i voza se na skejtu

Zorzi: a nu one šta baca noževe, šta je njon, gađa neku ticu

Bepo: lako za noževe vidi onoga sa mačon od tonsona i biblijon

Zorzi: ja mislin da smo mi dospili u ludnicu a ne na maškare

Bepo: i ja, pazi šuriken

Zorzi: jebate ko se ita šurikenin

Bepo: ona tamo sa bocunon, nu je šta bumbi

Zorzi: vidi onu šta se vozi na koturaljkan, obukla se u medvida

Bepo: asti gospe, pijoniri, nu onoga šta slikaje i onoga sa majicon sa lepon brenon

Zorzi: jebate, šta se brena ofucala

Bepo: jebate nije brena nego angela merkel

Zorzi: ajmo brzo ća ovi su svi maniti

Bepo: ajmo

- 20:29 - Komentari (34) - Isprintaj - #