Fressssssh

srijeda, 11.01.2017.

dan jedanaesti o đemsovima bondovima



što je zajedničko meni i nives celzijus

sise svakako nisu, njene su moram priznat puno bolje

ona je napisala knjigu, čak više njih, i dobila onu ćoravu nagradu, a ja sam za razliku od kolegica i kolega blogera propustio jedinu priliku da dobijen oni broj šta dobivaju književnici,

kako to ide s tim brojem, kad je puno autora, oni ga svi dilu, svak dobije svoj, ko će ga znat

ona više voli muškarce a ja žene

ona je na twiteru, ja nisam

malo toga nam je zajedničko, osim šta gledamo criminal minds

tamo ima ona jedna garcia koja sve živo na enternetu nađe za čas, nemore se čovik sakrit od nje ni pod razno, ona te nađe po kartici dok ti je još u novčaniku, a kamoli kad si je metija u bankomat

ta garcia ima pet, šest kompjutora, deset monitora, i tipka ka šta usain bolt trče

i sad ja mislin koliko bi valjalo našoj emajl bojni, da ima jednu takvu garciu, da in istražuje identitete blogera, ko je s kim, kako kada i zašto, ko nije kako i zašto, i sve te lipe stvari

mogli bi naši umirovljenici uživat u zasluženin mirovinan, prošetat unuke, učinit nešto korisno, a ne vako moraju glumit neke čvoroviće da bi saznali, tko to tamo piše

o domaćim izdajnicima da i ne govorimo

zato ću ja priko svoji veza u uredništvu, učinit sve kako bi vratili našim umirovljenicima dostojanstvo, da bloghaer iznajmi neku garciu, koja će saznavat sve po narudžbi, bit će dovoljno poslat emajl, isto ka i dosad

da ne bi bilo zablude kao jučer, ovo se ne odnosi na blogere koji ne vrše istrage identiteta drugih blogera, niti na one koji emajlovin ne razmjenjuju informacije o nepoznatim ljudima, dakle svi oni koji se ponašaju normalno su izuzeti

- 07:33 - Komentari (92) - Isprintaj - #