Fressssssh

subota, 17.09.2016.

Story of my life


ovi blog je ono šta bi se reklo story of my life

Jebate ja se mučin ka Isus na križu, pišen komentare, postove, šta ti ja znan, i nikako naprid, ko postane Top bloger, Domenico i oni El dijablo, ne da nisu u stanju napisat pismu ili štoriju, vengo i one sličice šta meću po blogu skidaju sa enterneta, a i da ne skidaju neš ti nji fotografa, pari da i ja ne bi meća slije da znan uslikat one muve i maslačke ka V, ili ka moja najdraža slikarica Nisa.

Eno i ona nesrića Annaboni je bolja blogerica od nji dva, dobro ona ne more postat Top bloger, jerbo se svađa s cilin sviton, i dopizdila je s onon njenon palmon svima.

Jasno nan je daklen za Annaboni ali zašto ja šta san ja skrivija, ja se baren nikad nikomen ne zamiran.

Falu mi malo neki ljudi kojih više nema ovdi.
Recimo Alžbeta, jebate kako mi je nekad išla na živce sa svojon socijalno angažiranon poezijon, došlo mi je sto puti da je uzmen i protresen da pristane tratit talenat na pizdarije.

Ni Eve nije odavno svratila, s onin njenin pismicama koje niko osim nje ne razumi, a meni je posli svake došlo da je zagrlin.

I Magleni mi fali nekad mi se čini, otkad on ne piše da san osta sam na blogu, nikad se nismo baš previše družili mi ovde, imali smo onaj pravi muški odnos bez previše grljenja, ali s puno poštovanja

Zato ih puno pozdravljan ma gdje bili.

Eto nekako san melankoličan, danas san se bija kupat i sad će ružna vrimena i ode lito.

I zato me sad jedino more smirit da mi vi kažete da san ja vama Top bloger ma šta ona protuha Blognjuz mislija o tomu.

- 15:03 - Komentari (32) - Isprintaj - #