Fressssssh

srijeda, 07.09.2016.

kaže Marina

rijetko ili gotovo nikada se ovdje ne koristim tuđim riječima, ovaj put eto radim izuzetak, Marina te vječne ljubavi piše bolje od mene






Ode... ali ja znam čitavom sobom
da mi jedno bez drugog nemamo kuda
i znam, ja sam vječno s tobom
i ja ću prepriječiti svaki tvoj put.

Ti svuda ideš sa mojom slikom,
ja sam tvoj dom i tvoja cesta,
u tvom je srcu mene toliko
da tu za druge nema mjesta.

I ma koliko ženskih očiju sreo
ti ćeš u svakom vidjeti moje,
na cijelom svetu ja sam tvoj dio
i sve druge ne postoje.

I glas mačji slušaj
i, ma kada, svaki će tebi kao moj doći
dotaći ću te granama parka
i gledati ću te očima noći.

I kad se kući vratiš kasno
misli će mene da te sjete,
postati ću zvijezda u oku jasnom,
ma, dim ću ti postati od cigarete.

Preko stotina i stotina milja
srcem ću ti u srce tući
ući ću ti kroz prozor vjetrom smilja
zatvoriš li prozor, kao vihor ću ti ući.

U sav u tvoj dom, u tvoj mir, u tvoj vid
ispreturati ću ti sve listove
sav stan, ma sav život može biti
ne smiješ me nikad zaboraviti. Ne smiješ!

- 18:03 - Komentari (21) - Isprintaj - #