Fressssssh

utorak, 16.08.2016.

Pedofilija na blogu


Otvorin ja emajl, oni šta san ga metija na oni blog šta ga pišen ka žensko, ono red pismica, malo nešto protiv muški, pa zeru filozofije, pa onda red pismica, pa da draga, krasno si to nepisala draga, i tako redon

Otvorin ja ti emajl i iman šta vidit, kaže glasaj za mene

Odma mi pane mrak na oči, biće mi opet piše oni Milan 365, tako je lani pisa, a onda posli niti piše nit se javlja.

Taman da ću pobrisat emajl, kad vidin spominje Blognjuza, i mislin ja jebali selfie svoj lopovski Blognjuz i Milan 365 ista je to pasmina.

Čitan ja kad ono piše vako:

Dugo te već čitam, i uživam u tvojim tekstovima, i odlučio sam te prebacit na cool listu jer ti svakako tamo pripadaš, vjerojatno ću te i na naslovnicu staviti, a uskoro i za blog dana, usput ako ti nije problem, ako možeš glasati za mene u anketi, bio bih ti zahvalan.

Jebate promislin ja vidi ti Boognjuza sučin se on služi, ne mogu virovat koliko čeljade more bit pokvareno.

I napišen ja njemu vako:

Nema problema, glasat ću ja zate, al ajde mi pošalji ako moreš sliku, jerbo i ja tebe pratin, i baš si mi fora, pa ako mi moreš poslat sliku, neku di si go do pasa.

I nebi čovik virova berle mi pošalje sliku, jebate to je neki stari prdonja, ima doduše lipu frizuru nako ka Mile Kekin, i trbušinu ka da je maloprin proguca Jacquesa Houdeka, i budaletina još piše da bi se upozna, jerbo da voli upoznavat blogerice.

Sad mu iden napisat vako:

Magare jedno, ja san ti maloljetna, i sad te iden prijavit na panduriju.



Tako ako je bude Blognjuza da znate di je.

- 17:49 - Komentari (20) - Isprintaj - #