Fressssssh

subota, 07.05.2016.

Pokemoni

Kate daj mi brzo novine, rekla je Ines.

Šta će ti, otkad ti čitaš novine.

Ma neću čitat, samo ću činit fintu da čitan, evo iđu Tristan i ona njegova, pa da ne ispane da blejin u nji.

A ne ne blejiš, neman novine evo ti cjenik pa čitaj.

E Kate, di si ti meni, ovo je Izolda, moja prijateljica, a ovo je Kate, daj nan dva mala makijata Kate.

Evo sad ću samo vi sidite.

Ej Ineska, šta ti činiš.

Evo ništa, nešto čitan.

Da te upoznan, ovo je Izolda moja prijateljica, a ovo je Ines, najbolje informirana osoba u mistu.

Drago mi je ja san Ines frizerka, a ti si bome lipša od svi prijateljica šta i je do sada doveja u misto, i imaš najlipšu kosu, ako oćeš mogu ti ja malo skratit vrhove.

Ne treba, drago mi je ja sam Izolda.

Stvarno, rekla je Ines, ne zajebajete se.

Ines evo ti kava, rekla je Kate aj malo muči.

Evo ide barba Zdene, rekla je Ines i šapnula Izoldi, on živi sa udovicon, apotekaricon, a nije je vinča.

Kate daj mi kavu, reka je Zdene, i daj ko šta oće, jeli mala odakle si ti.

Iz Zagreba, rekla je Izolda.

Znan ja i Bandić je iz Zagreba odakle ti je ćaća.

Iz Zagreba.

Je , je tako i svi vlaji kad prođu kroz Sveti Rok, zaboravu ojkalicu, propivaju šoto voće, i govoru da su iz Splita, a Split su prvi put vidili kad su išli na eskurziju, odakle ti je did.

Iz Desinića.

Eto zna san ja, a di ti je to.

Kraj Pregrade.

E sad si me prosvitlila, blizu čega je ta Prigrada.

Blizu Krapinskih toplica.

Šta nisi odma rekla, tamo smo Matu pitiespijovca vozili, priko socijalnog, nego reci ti meni koji ono jezik oni tamo govoru.

Pa Hrvatski.

Je za pipizdit, ja i da prostiš kurca tebe nisan razumija.

A koji bi drugi govorili, to je Hrvatsko zagorje.

A more se zvat kako oće, bija san ja i u Babinu Gredu, pa nije nigdi bilo ni babe ni grede. Nego mala ti znaš da će dica morat navijat za Hajduk.

Koja dica.

Kako koja tvoja i Tristanova, rekla je baba Marta da se noćas čulo nešto, kad je ona tražila mačka ispod balkona, da je neko skiča ka oni Pokemoni, a niste valjda pokemone gledali.

- 08:37 - Komentari (17) - Isprintaj - #