Fressssssh

subota, 30.04.2016.

reci ne drogi

Kuvan ja tako tu manistru, malo kapule na maslinovon uju, pa dvi tri kapi aceta, pa mladog češnjaka, malo gljiva, e i meso, jebate zamalo san zaboravija meso napisat ispa bi vegetarijanska pizda .

U drugu teću stavin manistru da se kuva i dodajen začine, sve bočice san dupera, i na kraju stavin ja nešto japansko unutra, valjda je japansko imalo je ona smišna slova.

Pomirišen i najedanput mi dođe da prilegnen, a ja kad mi dođe da prilegnen, onda prilegnen.

Nisan nego se ispružija, kad najedanput iskoču isprid mene Domenico i Eldijablo, obadva modri ka da i je opituralo, i imaju bile kapice na glavi, taman san i tija pitat nešto na albanskom koji ne znan, kad san shvatija da su oni u stvari štrumfovi.

Jebate šta je ovo sad, pomislin ja i taman da ću i opandrčit nečin kad uliće Annaboni, i tira i metlon i viče Niks majne palme.

Gledan ja nji dva kako bižu i Annaboni kako piči za njima, kad eto neki lik gura stol na kolima, i viče pesto četres šes kalorija, mislin da je to bija Dražen ali nisan siguran, a onda je za stol stala neka ženska i činila pokuse sa nekin bocaman šta se iz nji dimilo.

Rekla je ja san kemičarka, i pišen priče i tebe ću stavit u priču.
Nisu mi se svidile te boce šta su se dimile pa san uteka, a ona je vikala za menon ja san Zen i još Zi ne moreš uteć.

Aha saš vidit šta ne mogu, reka san ja i obuka raketne patike, pa san moga letit, dok san leta ka šlagirani bumbar, srija san neku francuzicu, koja je nešto mlila, o nekin minjonin, i nekon kuvaru anonimcu, onda je počela plesat ka manita, pa san ja opet uteka.
Taman san zamaka iza kantuna kad san naletija na neku žensku, i pita je koja si ti, ona je rekla Zadihana, jebate vidin da si zadihana to ti je zato šta trčeš, stani jebate crknit ćeš.

Ona je samo vikala moran in dat ime, i otpičila dalje.

Taman san zaključija da su svi maniti, kad je dopilota neki lik šta mu je na majicu pisalo Blognjuz i ima je sliku od Chegevare, a njega je naganjala neka u velikin čizman sa bičon i vikala tiš kraljicu ignorirati, pa san opet uteka da i mene ne prokine onin bičon.

Dok san biža zamalo me zgazila Lastavica koja je vozila autobus, kad je autobus sta iz njega je izašla Purgerica u vinčanici, pa san opet uteka.

Onda san srija Meka i Tigija, i nji dva su trčali, pa san i pita di će oni, a nji dva su rekli da gonu neke antifašiste, pa san in se pridružija.

Onda san se sitija da mi se kuha manistra pa san se diga da mi se ne prikuva, i reka sam sebi, neš više te japanske pizdarije mećat u spizu, vidiš da svi pomanitaju od toga.

- 00:24 - Komentari (18) - Isprintaj - #