Fressssssh

srijeda, 16.03.2016.

quo vadis Charlie


da mi je znat šta je oni debil Charles učinija, pa ga je mater natirala da sa onon mutavon Camilon, baulja ovuda kod nas, a onda je sad mora ić i u Srbiju, mora bit da je nešto gadno zajeba

baš je pegula ti Charles, skoro će umrit, a mater nikako da mu odapne, živi ka kornjača, pa naš Čarli nikad neće bit kralj, ja mislin da mu mater neće da umre za inat, i tako je naš Čarli cili život na godišnji, manta vamo tamo po svitu, a kad nešto zajebe onda mora ić za kaznu u Zagreb i Beograd,

jebate kako mu je uletija oni Šerbedžija, mislija san da će ga zažvalit, more bit da ga je muktaš kuva za neko sponzorstvo, sad kad će odjebat sa Brijuna

nešto razmišljan ja kako bi tribalo čuvat riči, ono padne ti na pamet nešto super, a ti to zapametiš, ostaviš za poslin

evo recimo ja san siguran, da je Lorca nekoj koju je škarta, zvuča ka zadnji papak, i da je jebala mater i njemu i balkonu i narančama

ali eto mi kakvi smo bahati, pa se razbacivamo ričima, ono ka ima i kolko oćeš, nije se rodija oni šta je potrošija riči, onda bez veze potrošiš akužu, u nekoj bezveznoj partiji, a onda dođe momenat kad ti zatribaju, e jebiga potrošija si ih nisi mislija svojon glavon, ili jesi ali krivon

jebate oni Čarli je gadan ka lupež, i malo čudan, zalipija je za onu Camilu, jebate da mi se cura zove Kamila, škarta bi je samo radi imena, a ona još pari ka da su je dica u zabavištu po uputama Mele i Zvonke radila, i dobila jedan iz toga

a opet ga nekako razumin, ona Purgerica mene zove mucek, i šta da ja radin, moran durat kad mi je draga

bit će tako i Čarli, a moga jon je bar reć da promini ime


- 20:14 - Komentari (17) - Isprintaj - #