Fressssssh

subota, 09.01.2016.

blago budalama

Od našeg dragog Mirkana, predstavnika dijaspore dobio sam slijedeći komentar, i još neke manje važne


FreshCaYg,ako je istina kako mi je putem E-mail-a dojavljeno da si uz još neke u uredništvu blog.hr umjesto onog RIBAFISH i tako pridonosiš učestalom brisanju mojih blogova ili u najmanju ruku zabrani komentiranja registrirano sa istih,tako te upozoravam da se ne igraš ćorava posla i da ne diraš u lava dok spava.Danas sam pisao uredništvu,u više navrata i prije,odgovora nema,svejedno mi ali ponavljam...POZOR ne samo tebi nego svima koji su ki i ti.Nije ovo nikakva prijetnja nego uputa za tvoje dobro.Ja ne proksim ni tebi ni nikomu.Jasno?




pa evo da se očitujem

Dragi Mirkane, s gnušanjem odbijam tvrdnje da sam ja u uredništvu Blog.hr, i ta budaletina koja ti je to mailom dojavila, nije ništa drugo nego protuha, otužna komunjara, a ti najbolje znaš kakvi su oni, koja samo unosi nemir u naše redove, znaš Mirkane, osim što su zli, oni ti nisu baš ni normalni, ti tvoji dojavljivači, tribali bi redovito uzimat terapiju, a to ne radu, a i južina pomalo dolazi, a ti znaš kad južina krene da to zna bit zajebano.


A tebi Mirkane preporučam da ih tužiš, te šta ti brišu blogove i zabranjuju komentiranje, i te njihove jatake, što dojavljuju svašta unaokolo, sve je to ista banda.

Živ ti meni bio, i Bog ti da dobrog zdravlja

- 17:57 - Komentari (13) - Isprintaj - #