Fressssssh

utorak, 05.01.2016.

šljakerski bluz



ujutro kad napustih gajbu
strugalicom nasrnuh na šajbu
rikverc, ravno, desno, desno, lijevo, u šljakersku bajku
kad eto ti prvog semafora jebem li mu majku

crvenim me okom gleda
i već mi je dosta svega
vukovarskom u koloni smrknutoga lika
praćen dugim nizom stradalnika

na savskoj polukružno lijevo
u časku me na poligonu uzaludnosti evo
deseti molim stisnite kaže oborita crnka
a meni od mješavine parfema već pomalo u glavi zbrka

lagano ko na stratište do radnog mjesta
i zadnjeg traga života iz mene nesta
uzimam kavu da dođem bar malo sebi
najradije ovdje bio nebi

kutiju palim google iskoči
ispod očiju još tragovi punog mjeseca noći
polako vrtim filmove u glavi neke
i krećem put blogerske zemlje daleke

skupljam ramena i namještam umorne kosti
dok lagano čitam iz svijeta novosti
vidim opet će biti onakav dan
i ja ću biti jako produktivan i koristan

na blogiću tražim imena draga
i sve ostalo šaljem do vraga
neće mene prati šljakerska tuga
nazvat ću ja svog vjernog druga

šta je prika radiš li išta
isto ka i ti kaže on ama baš ništa
može kava stari
raspravit ćemo neke važne stvari

dok lagano niz hodnik u suprotnom smjeru idem
u glavi mi se lagano vrti neki eminem

dosta mi je ovog šljakerskog bluza
možda u liftu bude neka oborita muza

jeah.

- 19:12 - Komentari (27) - Isprintaj - #