Fressssssh

srijeda, 30.12.2015.

mi nismo sami



Pošto sam neko vrijeme bio poznat kao jako nestabilan, što je srećom evoluiralo u neracionalan, odlučio sam postati stabilan i racionalan.

Ne znam kako bi dokazao da sam stabilan, pa da pređemo na racionalnost.

Ovo je post dva u jedan, dakle krajnje racionalan

U prvom dijelu kao što naslov kaže Mi nismo sami, skoro su mi suze potekle, od nježnosti neke neslućene kad sam vidio da mailovi urednika i tekničke podrške, kao i administratora ferceraju,

Bilo bi mi još dirljivije da mi je neko rekao da nisu radili, valjda je zato i bilo mirno , Durica i Dinaja su davale zadatke, Lastavica je objavljivala linkove, nikakve frke , evo ja ću na novu godinu proglasiti pobjednike, i sve će bit super , nul problemo, kako kažu u mom selu.

A sad drugi dio.

Neko je kupio ganjc novi sudoper.

Ja sam zarobio kartonsku kutiju u kojoj je bio zapakiran.

Samo sam nju pustio unutra.

Imala je prekrasnu dugu plavu kosu.

I mirisala je nestvarno.

Zvala se Ivana, bilo nam je valjda 5 godina, i voljeli smo se silno u kartonskoj kutiji od sudopera.



Ali to nije sve ako nazovete odmah dobit ćete i nevjerovatan komplet svrdala za gušenje rupa u ementaleru vrijedan 999 kn

- 20:34 - Komentari (30) - Isprintaj - #