Fressssssh

srijeda, 11.11.2015.

Prava istina



Obzirom na neka neispunjena obećanja vrijeme je da se kaže istina.

O čemu, o natjecanjima naravno.

Obzirom da mnogi zamjeraju sustavu bodovanja, kvaliteti pobjednika, i smislu natjecanja kao takvog, te da se šire kojekakve teorije zavjera vrijeme je za istinu, samo istinu, i ništa osim istine.

Prije svega da se obratim Urednixu i Blognjuzixu, Vas dvojica samo da znate da do ovoga nije moralo doći, mogli ste jednostavno ispunit svoju obavezu i isplatit honorar, ali kad već niste sad ćemo ovako.

Prvo natjecanje u bećarcu, dakle pobjednički bećarac je po mojoj narudžbi napisao moj prijatelj Kićo Slabinac, i ja sam ga trebao objavit, a onda je gore navedeni dvojac služeći se prljavim prijetnjama, da će otkrit moj blog na kojem pišem kao žena, rekao da taj bećarac moram prepustit El dijablu, jer on je kao za razliku od mene omiljen, umjeren i svima drag Bloger.

Na drugom natjecanju pobjednički Hajiku je napisao Euro, a onda ga je isti ovaj gore navedeni dvojac oteo i dao Zahiri, jer kao ona je kao i El dijablo, nekonfliktna, pa se niko osim Annaboni neće bunit, a ona se ionako stalno buni pa niko neće ni vodit računa.

Euru su obećali da će mu Zahira platit honorar, što ona naravno nije uradila jer njoj nisu rekli ništa, pa je Euro na svom blogu objavio njene golišave fotografije, na što ona naravno njemu nije ostala dužna nego je po cijelom blogu skupila Eurove fotografije koje je slao blogericama i to objavila, neke je izostavila jer su i za ovu sodomu i onu drugu ovdje, pretjerano skandalozne.

Na trećem natjecanju, gore navedeni dvojac je obećao da će pobijedit ona koja je pobijedila, i da će još od Domenica posudit tisuću dolara, uz kamatu od deset posto mjesečno, i tako mi podmirit dugovanje s osnove honorara, za moj angažman na bloghaeru ovo ljeto dok su se njih dvojica luftiguzali po moru. Ja sam svaki dan pisao, svađao se s ljudima i pazio da blog ne odumre, dapače živost je bila na nivou, je da me sad neki ne vole, ali ja sam svoj zadatak izvršio.
I navedeni dvojac je izvršio dio obaveze, čak su i iscenirali sukob Urednixa s pobjednicom, kako bi za to vrijeme organizirali bezočnu krađu glasova, naravno da su i Buga uključili, koji se aktivirao kad bi potencijalni glasači gledali fotografije svih natjecatelja osim fotografije one koja je pobijedila.
Kod pregleda fotografija Bug bi iste učinio bezveznim, i na taj način usmjerio glasove u željenom smjeru.
Drugi dio pogodbe nisu izvršili, Domenicove dolare niti sam čuo niti vidio, iako su ih uzeli u Domenica, i zato je vrijeme da se zna istina.

Dosta je više da vas dvojica varate ovaj napaćeni narod, DOSTA

- 21:11 - Komentari (20) - Isprintaj - #