Image Hosted by ImageShack.us

Alanalan rickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlan

i'm dying slowly, slowly but seafty...and you are dying with me....

četvrtak, 28.02.2008.

...all the love we once had...

I feel the coldness in my heart
I wish that you could be with me
I wish you could heal my deepest pain
And take me away from all my fears
But I'm trapped in my world of doubts
I'm not free to follow you
I know you would give everything you got
And you would handle me with care

I will never forget the moment when you looked into my eyes
When I touched your skin for the first time, I felt heaven in my hands
So I tried to close my eyes
And I'm dreaming me away
In my dreams you hold me tight
In my dreams you're always here
I never want to wake up again
Don't want to face reality
Once so far away from me
But you will always be in my dreams

In my dreams
In my dreams


i eto...opet se vracam u proslost. opet mi prolazis mislima. ali zapravo, nikada nisi ni izasao. opet me Tvoje prisustvo u mom umu sjebalo. naisla sam na kutiju punu tvojih stvari. prisjetila sam se svega sto je nekada bilo. kako je samo savrseno bilo. koliko god odbijam vjerovati u to savrsenstvo i njegovo postojanje, bilo je prisutno svo vrijeme dok sam bila sa Tobom. Tvoje majce,jos uvijek mirisu na Tebe, na Tvojim gumica jos uvijek ima plave kose. kada pomirisem Tvoju majcu vratim se jos vise u proslost. sve sto smo prozivjeli skupa prode mi kroz glavu kao cijeli zivot prije smrti. da bar prode u jednoj sekundi, da bar ne traje jebena 3 sata. da mi barem suze ne teku niz lice. pozelim zaboravit sve stvari koje si mi obecao. pozelim strgati Tvoju palicu sa obecanjem koje si dao. pozelim unistiti sve Tvoje stvari. ali ne mogu. ne zelim. vjerujem. nadam se. bas kako si me i naucio. jednom si rekao ako u nesto vjerujes ostvarit ce ti se. uvijek! da jos uvijek vjerujem Mali. i to me ubija. znam reko si da idem dalje. ali kako? kako dalje nakon svega? nakon svega sto smo skupa prosli...kazu ljudi,prijatelji,Ti,proci ce, treba vremena. ali vrijeme prolazi a moji su osjecaji jos uvijek isti Mali. nikako da se promjene. zeljela bi, iako nisam sigurna u tu zelju, da bar nisi bio tako savrsen, da si me samo iskoristio. mozda bi mi bilo lakse proci kroz sve ovo. da, znam, sama sam si kriva i sada to ne mogu podnjeti. zeljela bi da sam jaka kao Hoti, da krenem dalje kad to odlucim, da se ne vracam svako malo na pocetno stanje. ali nisam ja Hoti i nisam jaka kao ona da nastavim dalje. mogu ljubiti druge decke i pretvarat se da tebe ljubim,ali nista mi to ne znaci. jedno je ljubiti nekoga zbog toga sto ti netko fali pa ga pokusati zamjeniti a drugo je ljubiti s ljubavlju. znas jednom sam imala noz u ruci pritisnut na zilu, trebala sam samo povuci i sve bi bilo gotovo,ali onda je dosla tvoja poruka, ne radi to trebam te! a sjecas li se Mali noci kada sam popila sake i sake tableta? a da li znas da sam bila na rubu balkona? da, Mali, napravila bi to. iako Ti mislis da ne bi. volim te i zao mi je zbog svega loseg sto napravih, ali sada je kasno za to. ili?


- 21:02 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hpff story
Alan Rickman blog

...†...I was not put here by anyone in fear
I came alone as me
Just an idea in a long chain of discovery
Surrounded by the same you
Sometimes your tide pulls me out to sea
And I die in a thrashing curse
Sometimes we are kind
More often, I doze
So far up the beach that those who try to reach are burnt alive in the searing
heat of the desert of my dispassion
So far removed, I never hear the water
'Cept once or twice a month when I see a mirror
And I refuse to believe in some of the things that are said to be here
Let alone those that are not
I'm trying to change my direction
Ours is pathetic in my own humble estimation
I love the planet
The great benign she-wolf
Benefactor
Spinning gently on towards the red giant four aeons hence
When all the rose gardens are consumed in the flash-fire of flying time
She'll leave alone to you
...†...