Image Hosted by ImageShack.us

Alanalan rickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlan

i'm dying slowly, slowly but seafty...and you are dying with me....

subota, 12.01.2008.

povratak...only the good die young...

eto mene nazad...mda...odlucila sam da cu nastavit pisat i ovaj blog...mislila sam da je gotovo i da ne budem vise ali onda sam napravila jos jedan blog...i tam sam pocela pisati nasu pricu...neki znaju neki ne...uglavnom...i napisala sam cak 3 posta...i nastavit cu i dalje pisati...a buduci da me trenutno drzi i neka hp faza otvorila sam i ja hpff story blog...hpff story je harry potter fan fiction story...tam pisem svoj hp pricu...ma da...ali sumljam da ce i to opstat...iako imam cak 2 posta...lol...ali nije to bilo to...ispunjavalo me to pisanje na par trenutaka ali ne vise...falio mi je ovaj blog...gdje mogu iznjet svoje misljenje,svoje osjecaje...gdje se ne moram drzati price i redosljeda...gdje mogu pisat kak me pukne...i eto sam sam se ljepo vratila...i drago mi je zbog toga...i nadam se da vas jos uvijek imam...vas koji mi komentirate postove...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki dan sam se jako razveselila...da da...ja sam se razveselila...dobila sam 3 dylan doga...a ja volim dylan doga,al ga nisam citala uzasno dugo...i sad ih imam doma...jeeej...samo ko zna kad cu ih procitat...XD...budem...brzo...e da...ak netko mejbi nije cuo za dylan doga...dylan dog je bivsi policaj,privatni istrazitelj nocnih mora sa jebenim pomocnikom gruchom koji ima stalno neke viceve...i nikad nije ozbiljan...i jos jedna vazna stvar...dylan dog svaki put ima drugu zensku...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bila sam vani danas s normom...i zacudo danas nije izjavila nista glupo...ili je...ne sjecam se...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki dan je na tv-u bio dokumetarac o onom liku iz inxs-a...Michael Hutchence...pjevac...lik se objesio...a jebemu mater imo je prejeben glas...i svi,ali doslovno svi dobri umru mladi...uuu ispirejsn...aha..dakle sljedeci dio posta posvecujem svim mladima koji su poginuli...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

only the good die young
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pa krenimo s Michaelom kad smo vec zapoceli...INXS...vecina vas je vjerojatno cula za njih...ako nije...poslje djela on Michaelu cu stavit spot...savrsen zivot,bar na povrsini. nije se drogiro,istina pio je pusio,ali tko to nije radio?? povucen je bio strasno i svidala mu se Kylie Minoque(valjda se tak pise)...i bili su on i neki njegov frend vani na veceri i vidjeli su Kylie...i kaze njemu frend nek ode do nje nek se upoznaju...i otisao je on i tak su posatli prijatelji i sve se to jos vise razvlacilo i napokon su postali par...i sve super ovo ono...i prekinuli su...i ostali oni frendovi i sve je bilo super dok neki novinar nije naprico sranja o njemu...i svi tabloidi kakvi svi vec jesu objavili jos hrpu lazi i sranja...to ga je dotuklo...ovak i onak nije volio tabloide...i povuko se on u hong kong da zivi sa starcima i da se makne od tabloida i svih tih novinara i ostalih sranja...bend nije pauzirao...izdali su novi album i krenuli na turneju...stvar s novinarima se sredila...i bili su oni na koncertu u sklopu turneje u nekom gradu gdje se on zaljubio...zaljubio se i ljubav je rasla i sve je bilo super i sa jedne i druge strane...ali ona je bila ozenjena...i to ni vise ni manje nego za poznatog humanista boba geldofa.(e jebem vam sve ako niste culi za njega...on je osnivac live aid-a) i dobro rastala se ona od boba i zela svoje kceri i preselila se kod michaela. i tako su se oni i na kraju ozenili. ali sukob izmedu njega i boba je raso. zena je zatrudnjela i rodila malu prekrasnu curicu imenom tiger. i eto ti ga na...zavrsio on na sudu...ko ga tuzio?? bob geldof,ko drugi...i eto opet se digli tabloidi i sva ta buka...bend je nastavio sa turnejom...a michael je sve teze i teze podnosio sto je odvojen od zene,pokcerki i kceri. nije mogao ostati sam. bio je veliki depresivac. i tako jedne noci su ga u hotelskoj sobi posjetili prijatelj i njegova cura...vidio ih je skupa sretne i jos vise se sjebo jer se sjetio svoje obitelji...i kad su oni otisli...on se objesio...njegova zena umrla je godinu dana nakon njegove smrti...a za kceri se brine bob geldof...
ovo je pjesma koja po meni pase uza ovaj clanak...od INXS-a...ali se nemoze postat pa vam evo link...a sad jedna njihova poznata...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Cliff Burton najveci basista svih vremena. Svirao je u Metallici....svi dobro upuceni fanovi metallice znaju za njega. stvarno je umro mlad...i to na grozan nacin. mozemo se jedino tjesiti sto je sapvao. dakle decki su se vracali s turneje u svom busu. umorni i izmoreni od sviranja su spavali,ali i vozacu se prispavalo pa je izgubio kontrolu nad busom na par trenutaka. bus je zavrsio u nekoj grabi prevrnut.a cliff je ispao kroz otvoreni proz i bus ga je zgnjecio. uzas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bon Scott...jebeni pjevac hrapavog glasa... =)...meni drazi od Briana...pjevac AC/DC...prvi...jedne noci napio se i pijan sjeo za volan. nije ga ubila prometna nesreca nego se ugusio u vlastito bljuvotini. Bon Scott jedan od meni jedan od drazih pjevaca...i jebeno mi je zao sta je umro...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Freddie Mercury...emmm ko nije cuo za njega,nije cuo ni za mene...i mislim da stvarno nije potrebno pisati puno toga o njemu...jer imam hrpa postova o njemu...moja najveca ljubav,odmah iza Vjeke. umro je od side...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jimi Hendrix...trebam li opce sta pisat jos?? najveci rock gitarista ikada...ali jbg droga i alkohol ubijaju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kurt Cobain...ne slusam nirvanu ali mislim da je okej da ga spomen kad sam Michaela spomenula. Ubio se ili je ubijen?? nazalost to jos ne znamo...on nije krio svoje pravo ja kao neki...da bio je depresivan i iza sebe ima neusjpelo samoubojstvo.

Image Hosted by ImageShack.us

Janis Joplin...zena prejebenog glasa...stvarno ima jebeni glas...ali nije bila zadovoljna sa sobom. normalno droga,alkohol, duhan. unistilo ju je sve to...umrla je sa 27 godina.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Syd Barrett...prvi pjevac pink floyda. je drogiro se i sve,ali on je cak i dugo zivio ako uzmemo u obzir ove ispred...umro je prije par godina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
John Bonham...bubnjar Led Zeppelina...umro je u 32 godini svog zivota...mlad...isao je snimati album u studio i stao je na dorucak gdje je popio par vodki...nastavio je piti...i u studiu...nakon toga su se premjestili u pageovu kucu i tamo su isto pili. sljedece jutro pronasli su ga mrtvog..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jim Morrison...jebeni pjevac...isto jedan od drazih. karzimatican i jebenog glasa...nazalost droga je ucinila svoje. neki tvrde da je jos uvijek ziv da negdje zivi i da su ga vidjeli na njegovom pogrebu. neki tvrde da nije umro sa 27 nego kasnije. ima dva groba. jedan je u parizu gdje otisao sa pam. u kojem je pokopan ne zna se. a dali je uopce pokopan?? ni to se nazalost nezna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Eric Carr...to bi bio bubnjar KISS-a...umro je isti dan ko i Freddie Mercury...nazalost imao je rak na srcu ali su ga prekasno otkirili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bob Marley...e stvarno sad ak netko nije cuo za njega...ma joj...umro je od tumora...velika reggee legenda je rano saznao za svoj tumor koji je imao na noznom palcu i da ga je amputirao vjerojatno bi jos bio ziv,ali njegova vjera to nije dozvoljavala. i tako je Marley nastavio zivjeti s tumorom. tumor je sve vise i vise napredovao a marleyu je bilo sve gore i gore ali je bio tvrdoglav i snimao je albume. umro je u bolnici ujutro 11. svibnja 1981. godine.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brian Jones...kad sam vec spomenula KISS-ovca i Kurta moram i njega...in je bio jedan od osnivaca rolling stonesa. konzumirao je drogu i imao je astmu...par puta je zavrsio u bolnici radi sloma zivaca...jedno jutro nadeno je njegovo tijelo kak pluta bazenom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
John Lennon...ne volim beatelse ali kad vec sve nabrajam ajmo i njega...ubijen je i svi znamo tu pricu,zar ne?? rip lennon...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Georg Harrison...jos jedan beatelsovac..ne znam kak je umro...nisam sigurna jel ubijen,ali znam da je bio pokusaj ubojstva na njega,ali sumljam da je ubijen...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tommy Bolin...gitarist deep purplea...umro je od predoziranja drogom...

i s njim cemo zavrsiti danasnji post...ovak izgleda zapravo jako dugacak,ali nije...sve je puno slika i videa..iako vise i ne slusam tako cestove neke bendove ovih preminulih clanova,cesto ih se sjetim pa tugujem...jer stvarno puno ih je rano,prerano otislo...i jebeno mi je zao zbog toga...i uzasno mi je zao sto nikada nisam mogla biti na nekom od njihovih koncerata...rodena u krivo vrijeme...

no one but you(only the good die young)


eto to je stvarno sve...zasad...

...†...ljubim vas i grizem...†...

- 02:24 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hpff story
Alan Rickman blog

...†...I was not put here by anyone in fear
I came alone as me
Just an idea in a long chain of discovery
Surrounded by the same you
Sometimes your tide pulls me out to sea
And I die in a thrashing curse
Sometimes we are kind
More often, I doze
So far up the beach that those who try to reach are burnt alive in the searing
heat of the desert of my dispassion
So far removed, I never hear the water
'Cept once or twice a month when I see a mirror
And I refuse to believe in some of the things that are said to be here
Let alone those that are not
I'm trying to change my direction
Ours is pathetic in my own humble estimation
I love the planet
The great benign she-wolf
Benefactor
Spinning gently on towards the red giant four aeons hence
When all the rose gardens are consumed in the flash-fire of flying time
She'll leave alone to you
...†...