Image Hosted by ImageShack.us

Alanalan rickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlan RickmanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlanAlan

i'm dying slowly, slowly but seafty...and you are dying with me....

petak, 07.12.2007.

mi nismo vozila mup-a XD

dakle...ja bijah napisah i moonlight shadow part 2...ALI se meni komp tj net opet sjebo i otiso mi je cijeli post... :(...ali uglavnom,on se vratio njoj i opet je otiso,ali se onda opet vratio i ona mu je rekla da ili ce ostat ili ce otic i nikad se vratit vise nece...jer ne zeli da pate i jedan i drugi...i osto je...and they lived happy ever after in the shadow...ah da...nice je to...steta sto se meni to ne desava...

Sjena =,(... ja volim Sjenu, ali Ona ne voli mene...zapravo ne zna...a dobro...nije vazno to...

u skoli je sve okej...zasad...imam samo jednu 1...jeeej...i jednu 3...opet jeeej...i sve ostalo imam 5 i 4...opet jeeeej...samo kad bi to jeeej stvarno bilo tu bi bilo ljepo...

ja i norma nismo vozila mup-a...ne ne...ja i norma ne smijemo prelaziti cestu tamo gdje pise samo za vozila mup-a jer mi to nismo...i norma ne zeli da nas zaustavi covjek u plavom kombinezonu zvanom policijska uniforma...MI NISMO VOZILA MUP-a I NESMIJEMO PRELAZITI CESTU TU!!!! rekose norma...vidis tamo ljepo pise : samo za vozila mup-a... opet je rekla norma... XD

i tako...blizi se bozic...meni to nis ne znaci...mislim volim ja poklone i praznike i snjeg,al meni je to dan ko i drugi...nista posebno...ni neznam ocu dobit opce nekaj...nisam izrazila neku preveliku zelju...jesam jednu,ali ta je stvarno preeeevelika...jeste velika je...nestane ispod bora...inace ja bi Sjenu s crvenom masnom pod bor...al nista od toga...mislim da ce nekome drugom otic pod bor...=(

napokon zavrsih hp i red feniksa igricu...jebena je igrica...zapravo...nis posebno,grafika je dobra i glasovi su original...glumci su ih dali i Snapeic mi izgleda ko pravi...samo imam jednu zamjerku...borba s voldiem traje jebenih pola sata...i nis se ne desava...samo se on i dumbly'dore razgovaraju a carolije lete okolo i kad te pogodi nis se ne desi...i onda sam ih ja pustila da se bore...uzela sam si ljepo tofife i gledala ih...aha...i kad su napokon zavrsili se borit,dode napokon red da se 'arry bori...i borba im je stvarno...ufff...voldie ude 'arryu u mozak i on ga mora izbacit van...a dobro...uuu da...i lucius malfoy izgleda jako bljak...al dobro...

sjebah si mobitel...opet...jos vise...aha...sad mi se ona plastika kod tipkovnice jos vise odljepila od tipkovnice...i sad mi guma s gumbima stalno ispada van...i nemrem nomalno pisat sms-e...ali okej...

razmisljah o crticima neki dan...nema ih vise tak dobrih...nema =(...ni mjeseceve ratnice ni pokemona ni digimona ni tom&jerry ni scooby doo-a...istina ima spuzva bob,al on se nemre mjerit s njima...


imam novi dizajn...i bas mi je sexy...jako mi se svida...ljucibasto i groblje...awwwwww...verry verry nice...

hmmmmm...inspiracija???? gone away...a dobro...ocito je onda to to...mda...

...†...ljubim vas i grizem...†...

- 23:32 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hpff story
Alan Rickman blog

...†...I was not put here by anyone in fear
I came alone as me
Just an idea in a long chain of discovery
Surrounded by the same you
Sometimes your tide pulls me out to sea
And I die in a thrashing curse
Sometimes we are kind
More often, I doze
So far up the beach that those who try to reach are burnt alive in the searing
heat of the desert of my dispassion
So far removed, I never hear the water
'Cept once or twice a month when I see a mirror
And I refuse to believe in some of the things that are said to be here
Let alone those that are not
I'm trying to change my direction
Ours is pathetic in my own humble estimation
I love the planet
The great benign she-wolf
Benefactor
Spinning gently on towards the red giant four aeons hence
When all the rose gardens are consumed in the flash-fire of flying time
She'll leave alone to you
...†...