Dnevnik jedne freakushe

27.07.2007., petak


Pivo
Uglavnom zlatne boje, iako je ima u raznim bojama, meni osobno black je najdraza. E sada zasto post o pivi? E zato jer mi je pun qrac prokletih reklama za pivo, koje su namjenjene iskljucivo muzjacima, kitonosama, kako ocete.
Idemo redom, Ozujsko pivo ona reklama sa pesom, sa Maksom ili kako vec, reklama pokazuje da su zene lake radodajke. Osobno mi je reklama ekstra fuj i mislim da vrijeda nas zene. Ili smo fakat glupe ko stup?
Idemo dalje Prima pivo, reklama ide nesto u smislu pet cura na straznjoj strani skupi ih sve i igraj se s njima. Pa covjece, a zasto nema muskaraca? Zasto se i ja ne bi igrala??
Uclanim se ja tako u Heineken club i oni meni bravo kaj si se registrirao, WTF?? Ne budi lijena napisala ja njima pismo i zauzvrat poklone oni meni majicu uz ispriku, majica Karlovacko. Njihova reklama opet neki likovi sa spikom jer i mi nesto zasluzujemo, a jebote taj muski stav. I tako unedogled.
Pa zar po tome mi zene ne bi smjele pivo piti ili smo manje vrijedne ili kaj? Garantiram da vecinu pive u ducanima kupuju zene, prema tome proizvodaci pive, razmislite malo o svemu. Nije sada da cu prestati piti, ali me fakat zivcirate do bola.
I moja najdraza:


- 22:02 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>