Dnevnik jedne freakushe

02.07.2007., ponedjeljak


Kapfenberg
E, da i freakusha se uputila sa dragim u mirno Austrijsko mjestasce gledati tekmu.
Veli meni komad vecer prije, cuj os samnom na tekmu, objasni on meni sa onim posebnim sjajem u ocima o cemu se tu radi i kako od njegovih pizda nitko nece ici.
Naravno da sam rekla, pa stari racunaj na mene. Pa tko bi odolio tom pogledu, toj ljubavi prema jednome klubu kao kaj je Dinamo, ja nisam mogla niti to zelim. Dinamo mi je oduvijek drag srcu, ali gledajuci njega i malu, koje doslovno zive za taj dan kada igra njihov Dinamo, shvacam koja je to ljubav. Hm, da skratm.
Tako se mi spremili, uzeli auto kartu u ruke i picimo prema Grazu. U Grazu nabrzaka ubacimo nesto u kljun i idemo putem Kapfenberga.
Priblizavajuci se sjaj u ocima sve je veci, nabrijanost do maximuma i uzivam pjevuseci omiljene pjesme u stilu plavi, plavi.
Dosli i trazili parking , vidili auto Zg tablica i veli on to su frendovi s foruma, ajmo ih pozdraviti. Pozdravili se s ljudima i zvanicno upoznali i nastavili traziti parking, nekako je bilo dosta autiju i ufuram ja, znas kaj stari, posto je meni moj Gennaro drag ( da ljudi po Ivanu Gennaru Gattusu oli Ringhio) ajmo mi parkat kod Bille. Kasnije se ovo ispostavilo kao jako dobar prijedlog. Vratiti cu se na to. Pih.

Upali u Billu, kupili si pijacu, teta nas je cudno gledala, ali bes nju, ona ionako nije bitna.
Kupili karte, ajme, a karte jad i bijeda, steta da nisam skener i printer uzela, jer bi ih istampala bez frke, mozda ih cak i uslikam, fakat fuj, extra fuj. U albumu od male, ove ce se isticati kao ruzne karte.
Do pocetka smo se druzili sa mladim komadima, deckima i jednim gosponom i bilo nam je zanimljivo.
Polako se priblizavao trenutak ulaska na tribine i svima sam u ocima vidjela ono nesto. Nesto za kaj se zivi, nesto kaj ti ispunjava zivot, srce lupa.
Upali unutra i cekali. Pocelo je i decki su postali navijaci. Rekla sam starom, ja cu se ipak malo udaljiti od Vas, ali vas pratim i veselim se s vama.
Naravno uz gledanje tekme, svako toliko sam bacila pogled na komade, koji su bili u svom filmu, neraskidiva je to veza i stvarno onaj tko to ne vidi i ne moze kuziti. U biti oni se i ne trude objasnjavati tu fanaticnu ljubav prema klubu.


O samoj tekmi, kaj reci? Turina je sirocek dobio blesav gol, ali mu nisu zamjerili i ohrabrivali su ga do kraja. Po meni sudac nas je zainuo za jedan penal ziher, drugi nisam bas vidjela, makar dragi kaze da je bio. Fulali smo par sansi i to je to. Tekma nista spektakularno. Rezultat 1:1.

Kada su poceli problemi? Par minuta prije kraja. Frajer je uskocio na igraliste, dosao do Turine, pozdravio ga, cak tekma nije stala, ma nista. Turina ga je otpratio vani i on se bez frke vratio medu navijace da bi tada panduri pokazali kako su oni cool, isli su ga hapsiti. E, tu su po meni fulali. Pa vec ako nije omeo tekmu, nije nikakvo sranje napravio, bez daljnjeg nije trebao unutra uskociti, ali vec kada je i nije nista ugrozio cemu ga onda hapsiti, osim da izazoves bijes ostalih navijaca.

Krenulo je naguravanje, neki su vikali nemojte, pa dajte se skulirajte, ali ma kakvi, nemres ti to zaustaviti, pocelo je rusenje i cupanje svega na kaj su naisli.
Decko za megafonom ih je molio, oglusili su se.
U biti je sve tako zalosno djelovalo i stvarno nije trebalo do svega toga doci, ali....

Kuzim i decke koji su isli braniti svoje, ne opravdavam sam cin napada, unistavanje tude imovine, tamo su se nasli i auti neduznih ljudi, nastradao je auto na mjestu gdje smo se mi htjeli uparkirati, to je ono kaj sam rekla da je ok da smo se drugdje sparkali.

Pokusali smo i mi izaci van da bi pandur digao pendrek na muza i mene i u tom momentu kada je zamahnuo, dragi ga je uhvatio za pendrek i pitao kaj je on normalan, koji mu je jarac? Pandur se doslovno tresao od straha, ne straha od nas, nego straha od nas svih skupa.
Jedva smo se iskobeljali iz svega, prizor je bio ruzan. Bilo je krvi, bilo je bijesa, svega onoga ne lijepoga.
Naravno da imam kojekakvih fotografija, ali ih ovom prilikom ne zelim staviti samo iz razloga jer ne zelim da nitko od deckiju nastrada. Fakat ne zelim, mada su mozda neki to i zasluzili.

A da ne pricam kako su nas na granici pretresali, gledali, fuuuuj.




- 02:07 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>