Dnevnik jedne freakushe

19.07.2006., srijeda


Zakoni u Hrvata
Zakoni postoje, ali pitanje je da li ih se itko drzi i provodi li itko sve te silne zakone. Netko pametan kaze "Zakoni su tu da se krse".
Nekada mi pase krsenje istih, ali uglavnom se drzim nekih osnovnih regula. Pretjeram nekada sa gasom, ali to i nije tako veliko zlo ( da se odmah ispravim, ne smatram to zlom ako time ne ugrozavam sigurnost ostalih sudionika u prometu) Pih, kako sam ovo srocila.
Ono kaj mene kao gradanku ove zemlje smeta je totalno ne postivanje i ne provodenje nekih od zakona. Zivim u djelu grada gdje je max. dozvoljena brzina kretanja vozila 30km/h. Tu nikada nema policijske patrole koja bi stvarno provodila tu odluku. Nesrece se tu desavaju vrlo cesto, ali opet to policiju ne zanima.
U blizini je park, koji se nocu pretvara u zabaviste lokalnih luzera i pijanaca, ujutro hrpa razbijenih boca, limenki piva, sprica, nazalost i to nikoga ne zanima,usprkos stalnog upiranja prstom u taj problem grada. Policiji, nazalost ni traga ni glasa, a cak i ako se nade pokoji savjesni gradanin , pa nazove policiju, oni se ne odazovu. Opet moram napomenuti, da nemam nista protiv da se likovi zabavljaju, ali ujedno trazim od njih da imaju toliko kulture pa da se ne deru cijelu noc i ne ostavljaju krs za sobom.
O nepostivanju invalidskih parkirnij mjesta da i ne govorim, svjedoci smo svakodnevno ne postivanja istih, a policije ni za lijeka.
Slijede sanitarna, gradevinska inspekcija. E te pak boli kita za sve. Zakon je regulirao i u tim podrucijima kaj se smije kaj ne i tako izmedu ostaloga ne smijes prosiriti svoj stambeni ili poslovni prostor bez potrebne dokumentacije.Tako sam se ja regularno po zakonu uputila na mjerodavne sluzbe i rekli su kaj sve trebam, oduzilo se na par mjeseci da sam skupila sve potrebno, sve poplacala i pocela sa radovima. U meduvremenu frajerica prosiri svoj lokal na zajednicke prostorije, zatvori nam pozarni put, naravno sve bez dozvola i to traje evo ima 5-6 godina i postoji rjesenje o rusenju i nista se ne desava. Te iste upitas u cemu je kvaka, njima se neda, boli ih ona stvar jer to i nije tako strasno.
Ne da nije strasno nego je odvratno, zasto sam ja morala sve ono poplacati?? Zakonom regulirano, pa kaj su neki van tog zakona? E, takve me stvari ljute, ljute me do te mjere da su sada ovi problemi poslani do Zagreba. Ipak je u toj metropoli nekoga briga. Zalosno je da je tako ocito samo u Zagrebu.
Sanitarna, odes jednom, odes drugi puta, dogovor je idemo svi stanari i ukazemo na problem smrada iz kafica, odvratnog smrada i buke i naravno nepostivanja radnog vremena. Dodes i sve se dogovoris i ides doma sretan, a kada ono brus sve se nastavlja.
Zakonom i to sve regulirano i sva prava na strani stanara, ali... E, ali...
I onda se cudimo kada nekome pukne film i uzme stvari u svoje ruke. I onda ga ti isti osuduju, pa dajte ljudi radite svoj posao, onako kako Vam je zakon propisao.


- 21:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>