Dnevnik jedne freakushe

13.03.2006., ponedjeljak


Croma
Evo nešto od mene, sasvim novo. Mali test isprobanog vozila. Naime radi se o Fiatovoj Cromi i to 2.4 Multijet 20V sa automatskim mjenjačem. Da Vam prvo nabacim par tehničkih podataka, a onda kratak osvrt i nešto slika.
Ima 5 cilindara u liniji. Maximalna snaga 147KW, 200KS/4000br. okretaja. Opako. Mjenjač, naravno automatski. Gume 215/50 R 17 91W aluminijske felge.
Max. brzina 216km/h. Od 0-100 sa dvije osobe unutra 8,5 sek.
Ajde ako Vas baš zanimaju tehnički podaci, sami će te ih potražiti. Sada moj dojam o autu.
Kako svaka žena gleda na auto, prvo i najvažnije nam je tobož vanjština. Preuzimanjem auta, gledam ja to čudo i neznam kaj bi mislila, Fiat kao nekada i sada nema dodirnih punktova. Sprijeda me podsjeća na Masseratija, odostraga pojma nemam dvoumim se između Alfe i Seata. Prvi dojam o vanjskom izgledu nije najbolji, ali Bože moj ne može nam svima biti super. U biti mi vanjski izgled nije toliko važan jer se vozim unutra, unutra mora biti savršen, a to Croma uistinu je. Sjedanjem unutra i zatvaranjem vrata dobija se dojam izoliranosti i nedodirljivosti vanjskoga svijeta. To mi se dopalo. Izrađena je od jako kvalitetnih materijala, oku ugodnoga, osim ukrasa od drveta, koji nisu po mojem ukusu, tu bi ja stavila aluminij. Testni model nije imao kožu nego neki novi materijal sličan veluru i naravno da ga kupujem unutra bi bila koža jer to se Cromi shicka.
Vozeći se po našim rupičastim cestama pokazala se kao prava dama, nema cvrčaka, nema lupkanja, mir i tišina, čuje se samo zvuk iz CD playera ( Blaupunkt, ak Vam je i to važno). Lagano i bez uzrujavanja prelazi sve grabe, pružne prijelaze i ostale nedaće na koje nailazi po našim cestama. Mjenjač je izvanredan, automatski naravno. Motor? E, ljudi moji čupa. Doslovno čupa, a ova baš izaziva da se proba. Koma nešto, preticanje postaje dječja igra. Zamjerka gumama GoodYear koje su bile na testnom vozilu, te gume nisu dovoljno dobre za tu snagu, imala sam osjećaj da će se gume istopiti, ozuti se od te jačine. Preuzimanjem auta i pogledom na putni kompjuter moglo se vidjeti da je netko trošio prosječno 11,5L dizela. Majko moja kaj je taj netko radio?? Nakon kilometara i kilometara naša prosječna potrošnja bila je 7,2L, što mi se čini malo za taj bolid sa tako jakim motorom i automatskim mjenjačem.
Sjedala ugodna i više nego ugodna, za male guze, pa one velike guze, za sve guze je super. Odostraga na sjedalima ima mjesta kao u priči, isto tako ugodno. Veliki plus imaju ugrađene zavjese za zaštitu od sunca, koje stvarno dobro služe svojoj namjeni. Mada sam bila skeptična, kada sam ih ugledala i komentirala kako ovo mora da zvecka, ali od zveckanja niti Z. Zavjese imaju sve pluseve s moje strane.
Prtljažnik? Veliki, ali ne dovoljno za moj ukus i za tako veliki auto, ima kao dva nivoa, digne se podnica i onda ima nekih 20cm udubine ispod tog platoa, po meni bespotrebno jer se iz drage nam Austrije ništa nemre švercati jer se skonta, ali dobro je za svaki dan, ispod tutnete prvu pomoć i ostalu opremu koju moramo imati da nam ne otuđe novčiće. Znači, prtljažnik dovoljan za familiju, ali ne i za nešto ozbiljnije, čitaj veliko shopingiranje.
Klima automatska, super radi sve 5, kaj sam još zaboravila napisati? Pojma nemam, ako se dosjetim biti će update-a.
Sveukupni dojam? Hm, gledajući tako Cromu neko vrijeme, počela mi se i izvana dopadati, onako nekako prpošna, otmjena, samozatajna, baš mi je coolerica. Unutrašnjost, vozne osobine sve 5. Sitne promjene bi svakako uvela, aluminij unutra, koža, druge gume, znači da si ga kupujem to si mogu odabrati. Croma od mene ima čistu peticu.

Znate kaj, previše je to slika da ih tu fliknem, složim album, pa kasnije stavim link, a do tada uživajte kao i Pongo u vožnji. Evo kako se Pongači čini Croma. Zadovoljan mališa, a to je ipak najvažnije.









Slike Crome
E i da napomenem da se slike mogu drugdje kačiti i koristiti samo uz moj pristanak, u protivnom jao si ga Vama.
- 20:09 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>