Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by: LiLBuTEviL

¤i am the author of my life
Ë unfortunatley im writing in pen
'- - -» and cant i erase my m i s t a k e s¤

i.
want.
to.
be.
remembered.
as.
the.
girl.
who.
always.
smiles.
even.
when.
her.
heart.
is.
broken

Anja LoLi
-JEDNOG dečka
-svoje frendice i frendove
-čokoladu
-smijeh
-msn
-horore
-shopping
-muziku
-nogomet-SlaVen-Belupo!! ;)
-parfeme
-more
-bijelu boju
-košarku
-šarat po svojoj sobi :)
-šetnju
-svoje miceke i peseka...

Anja ne Loli
-umišljene ljude
-kišu
-snijeg
-školu
-dosadu
-svađu
-raz.se na mob...

koliko vas je bilo ;)

Free Counter
Free Counter


VIP
Blog.hr
Forum.hr
Net

Martinissa...

Siniša...

Dario...

Ema...

Izabela...

Mateja i Beno...

Sanela...

Tihana...

Marina...

Sanela...

Petra...

Doris...

Silvija...

promatrachi...

Ana...

Vekyjev fan klub...

Maslarčani...

Manuela...

Ciro,Pero i Kiky...

Ena...

Ljudi se u zivotu srecu slucajno,a onda zajedno dijele sve.rijeka zivota ih odnese drugim ljudima,al im srce zauvijek ostane kod pravih prijatelja.


Image Hosted by ImageShack.us

¤ Maya & ja ¤

Prijatelj je onaj tko poznaje
Pjesmu tvog srca i može ti
Ju otpjevati kad zaboraviš riječi.


Image Hosted by ImageShack.us


¤ Andreja & ja ¤


Pravi prijatelj je onaj
Koji ulazi kada
Ostatak svijeta izlazi.


Image Hosted by ImageShack.us


¤ Dragana & ja ¤

Prijatelji slušaju što
Govoriš.Najbolji
Prijatelji slušaju i što
Ne govoriš


Image Hosted by ImageShack.us


¤ Viki & ja ¤

Ne hodaj ispred mene, možda neću slijediti.
Ne hodaj iza mene, možda neću voditi.
Hodaj pokraj mene i samo budi moj prijatelj.


Image Hosted by ImageShack.us


¤ Mirela & ja ¤

Na kraju nećemo pamtiti riječi naših neprijatelja,
već šutnju naših prijatelja.



četvrtak, 28.08.2008.

SRETNA SAM!!!!!! I DA, NE DAMI SE PISAT, NA FACEBOOKU SAM, MSN-U, GRADU, BAZENIMA...I TAKO...POZZ IPUSEEE SVIMA...USKORO POST.. PAPA

- 22:02 - k0m3nt!r4j(18) - Pr!nt4j - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.