VELIKI PETAK

petak , 21.03.2008.

"VELIKI PETAK BEZ USKRSA JE SAMOUBOJSTVO,
OPET S DRUGE STRANE,
USKRS BEZ VELIKOG PETKA JE SAMOZAVARAVANJE!!!"

(- mislim da sam to cuo od fra Mire Bustruca)

i dobro kaze covjek. jedno bez drugoga nema smisla!
nema smisla patnja i zrtva, ako ne vodi nekom cilju, nekom smislu!

koliki su "veliki petci" u nasem zivotu prosli, a da smo ih mi samo preskocili jer su nam se ucinili preteski!
ali smo time preskocili u "uskrsno jutro"! tuzan

od kolikih smo zrtava odustali, a u isto vrijeme smo odustali od svih plodova koje te zrtve donose! tuzan

"veliki petak" nekad moze biti samo neugodnost ili osjecaj sramote pri trazenju oprosta; tj. osjecaj oholosti ili samodostatnosti pri pruzanju oprosta - koji nas sprecavaju da trazimo, tj. pruzimo oprost!!!
a svi smo, vjerujem, dozivjeli "uskrsno jutro" kad smo nekome od srca oprostili ili kada smo dobili oprostenje!
koliko nam je tesko nekada oprostiti, toliko nam je lijepo biti pomiren s drugima - koliko nam je tesko prezivjeti "velike petke" nasega zivota, toliko nam je lijepo zivjeti "uskrsna jutra" nasega zivota!

sv. Franjo moli ovako:

"Udijeli mi, Gospodine Isuse, samo dvije stvari:
da osjetim bol koju si ti pretrpio za nas,
i da osjetim ljubav zbog koje si ti pretrpio tu pretesku bol!!!"



Isus je bio u kusnji da pred tolikom boli koja ga je cekala odustane od svoga poslanja :
"Neka me mimoidje ovaj kalez!"
ali je imao i toliko ljubavi da ispuni svoju zadacu do kraja:
"Ne moja, vec tvoja volja neka bude!"

dakle, Isus nam daje primjer da smijemo i mozemo reci:
"Neka me mimoidje ovaj kalez..."
"Ne mogu ja to, Boze..."
"Ja sam preslab za to..."
"Nije to za mene..."

ali se Isus nije zaustavio na tome!
nije iza tri tockice slijedila praznina ili samovolja!

vec "TVOJA VOLJA, NE MOJA!"
vec je iza tri tockice slijedila LJUBAV, RASPETA NA KRIZU!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.